Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:29:41 GMT

روحانی: آزادترین دانشگاه‌های دنیا را داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۰۱۳

رکنا: صفحه طنز روزنامه قانون کاریکاتوری را درباره آزادترین دانشگاه‌ها طرح کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

طرح:ثنا حسین‌پور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا وارد خلیج فارس شد تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب مجانی شدن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد به یک شرط ! پشت‌پرده تلخ برخی آگهی‌های استخدام بانوان فاجعه در باشگاه شبانه روزی در ایتالیا با 126 کشته و زخمی + تصاویر کتک کاری دو نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی/ مجری خونسرد فقط تماشا کرد !+ فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون روزنامه طنز دنیا ساعت عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان مرد دختر قتل ساعت وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای معلم و دانش آموز قرچک طی سخنانی اظهار داشت: مقام و رسالت معلم یک موضوع بسیار مقدس است به همین جهت پیامبر اکرم (ص) مقام آموزگاران را از دانشمند والاتر دانسته چراکه معلم دل‌ها را باز می‌کند، می‌سوزد تا به دیگران بیاموزد.

وی اضافه کرد: شهادت معلم اسوه، شهید دانش و بینش عاملی شد تا این روز را به نام معلم نامگذاری کنند چراکه شهید مطهری معلم دین و دانش در راه خدا بود، نتیجه معلمی با دیدگاه الهی، هدایت و سعادت جامعه است چراکه معلم رهبر افکار و رفتار نسل مستعد است.

امام جمعه قرچک گفت: سعی کنیم برای فرهنگ سازی و سعادت دنیا و آخرت خودمان تأثیرگذار باشیم، تأثیرگذاری وظیفه همه افراد در جامعه است و این موضوع در بین معلمین، بسیجیان، مدیران، مسئولین اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6097603

دیگر خبرها

  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • نماهنگ/شریک جرم
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا