Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا - فرماندار شیروان گفت: برای نخستین بار امسال 300 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره (6 درصدی) در اختیار کارآفرینان این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز شنبه در آیین جشن دانشجویی دانشگاه پیام نور شیروان اظهار داشت: امروز رویکرد دولت در حوزه اشتغال و معیشت، حمایت از کارآفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشجویان نیز باید به حوزه کارآفرینی وارد شده و تنها به استخدام در ادارات و پشت میزنشینی فکر نکنند.
وی پاسداشت روز دانشجو را پاسداشت ارزشهای علمی کشور خواند و گفت: قشر دانشجو تاکنون برای آرمان های انقلاب هزینه های زیادی داده است و امروز نیز باید با مطالعه آثار تحریم ها بر اقتصاد و اشتغال، راهکارهای موثری برای بی اثر کردن آن را ارائه بدهد.
نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روز دانشجو یادآور آرمان خواهی و مطالبه گری جریان دانشجویی در عالی ترین سطح ممکن است.
عبدالرضا عزیزی اظهار داشت: در طول تاریخ، دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته سعی در حفظ استقلال دانشگاه و به تبع آن استقلال و سربلندی کشور داشته اند که پیوند قشر دانشجو با انقلاب و دستاوردهای انقلاب با حمایت دانشجویان انتظار امروز جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
در پایان با اهدای هدایایی از تعدادی از دانشجویان ممتاز تجلیل شد.
هم اکنون 6 هزار دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شیروان تحصیل می کنند.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارآفرينان روز دانشجو شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هیات عمومی دیوان عدالت اداری دی ماه سال ۱۴۰۲ براساس شکایت یکی از دانشجو معلمان، به ابطال الزام به کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان رأی داد.

پیش از این در صورت عدم استفاده دانشجویان از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه مبلغ مربوطه از حقوق آنها کسر می‌شد.

رضا مراد صحرایی بخشنامه مربوط به این موضوع را به آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است.در این بخشنامه آمده است:

«اصلاحیه تبصره های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستورالعمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۹۵/۰۳/۲۹ وزارتی»

تبصره زیر جایگزین تبصره های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستور العمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۹۵/۰۳/۲۹ می‌شود؛

تبصره؛ ضمن الغای کلیه بخشنامه ها و دستورالعملهای قبلی، مربوط به تعیین هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت، مطابق تبصره ذیل ماده ۶ قانون، از وجوه پرداختی به دانشجو متعهدین خدمت شاغل به تحصیل [بعد از کسر کسور قانونی] حداکثر تا ۲۸٪ برای یک ماه (به شرح جداول مندرج در بخشنامه)، به عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه و با انتخاب و درخواست دانشجو (انتخاب یکی از جداول بخشنامه) کسر خواهد شد.

بر این اساس نظر به اینکه کسر مبلغ مزبور، منوط به درخواست و استفاده دانشجو متعهدین خدمت از خدمات شبانه روزی و خوابگاه است. بنابراین دانشگاه‌های وابسته، مکلف به رعایت این بند و اطلاع رسانی موضوع به دانشجومعلمان ذی‌نفع و اخذ درخواست دانشجویان متقاضی استفاده از خدمات فوق و ارسال آن به اداره کل سهمیه خدمتی دانشجو متعهد خدمت بوده و امور مالی اداره کل نیز مکلف به رعایت این بند در کسر هزینه‌های مزبور است.

ــ هزینه های شبانه روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت حسب تقاضا و انتخاب نوع خدمات مورد استفاده صرفاً از طریق کسر از حقوق و مزایای پرداختی به آنان امکان پذیر است.

ــ دانشگاه‌های وابسته و مدیریت و پردیسهای زیر مجموعه آنها به هیچ عنوان حق اخذ مستقیم وجه نقدی یا با دستگاه POS یا غیره از دانشجویان بابت هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه ندارند.

ــ در ایام تابستان حقوق و مزایای دانشجویان متعهد خدمت به طور کامل بدون کسر هر گونه وجهی تحت عنوان هزینه های شبانه روزی و خوابگاه از حقوق و مزایای افراد مزبور پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند