Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دوستداران خاندان نبوت مراسم مولودی خوانی در مسجد خلیفان و منطقه پشت تپ مهاباد برپا کردند. 

مردمی که همراه با نوای دف زنی و مولودی خوانی در مدح رسول اکرم (ص) ارادت خود را به خاتم الانبیا نشان دادند.

مراسماتی با شکوه که در آن‌ها به بیان فضیلت‌ها و سیره پیامبر اکرم (ص) پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین‌های ویژه ماه ربیع الاول همچنان درمنطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

 جشن‌های مولودی خوانی در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد پیامبر مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست یا صرفا حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه در هرکجا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تبریک ۴۶ سالگی سپاه، اظهار کرد: سپاه جزو اولین نهادهای است که پس از پیروزی انقلاب تأسیس شد. چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۵۷ بود که امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۵۸ رسماً فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی با اشاره به تفاوت سپاه پاسداران با سایر نهادها، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست یا تنها حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه در هرکجا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در هر جایی که تهدیدی برای حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها وجود داشته باشد، سپاه وارد میدان می‌شود.

بهشتی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران کرونا که در بحث سلامت مردم تهدید وجود داشت در زمینه‌های پیشگیری، ضدعفونی معابر، ساخت واکسن و حتی تزریق واکسن وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در تمام عرصه‌ها (امنیتی، اقتصادی، معیشتی، سازندگی و سلامت) حضور دارد، گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در بحث جهاد آبرسانی کارهای ویژه‌ای را در سطح روستاهای استان انجام داده است و ساخت منزل برای محرومان به ویژه زیرپوشش نهادهای حمایتی در دست اجرا است.

کد خبر 746634

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست