Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:27:35 GMT

فریم به فریم با سوپرگل 3 امتیازی توپچی ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۲۲۳

آرسنال موفق شد با تک گل دیدنی لوکاس توریرا در دیداری دشوار برابر هادرسفیلد به برتری دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روزهای درخشان خود با اونای امری موفق شد در دیداری دشوار با گل دقایق پایانی لوکاس توریرا، هافبک جوان و اروگوئه ای خود به پیروزی رسیده و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی به رده سوم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تک گل توپچی ها را در این دیدار لوکاس توریرا در دقیقه 83 و روی پاس اوبامیانگ و با یک قیچی برگردان فوق العاده از درون شش قدم به ثمر رساند و یک بار دیگر به انتخاب فوق العاده اونای امری صحه گذاشت.

 

توریرای 22 ساله در شرایطی از ابتدای فصل راهی آرسنال شد که بسیاری از هواداران این تیم انتظار خرید بزرگ تری را برای ترمیم اوضاع خط میانی تیم خود داشتند اما توریرا در هفته های اخیر نشان داده انتخاب درستی از سوی امری بوده است.

 

توریرا فصل را با نیمکت نشینی آغاز کرده و در ادامه در برخی بازی ها در نیمه دوم به ترکیب آرسنال اضافه می شد اما این هافبک جوان طی هفته های اخیر به بخش انکار ناپذیری از نتایج خوب توپچی ها تبدیل شده است.

 

علاوه بر نظم بخشیدن به امور خط میانی، توریرا دو هفته قبل موفق شد یک گل دیدنی در دربی لندن وارد دروازه تاتنهام کند و امروز نیز با یک قیچی برگردان دیدنی، سه امتیاز حساس را به حساب آرسنال واریز کرد تا هواداران این تیم بیش از همیشه به ستاره اروگوئه ای و جوان خود امیدوار شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آرسنال لوکاس توریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال لوکاس توریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!