Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: چهارمین جشنواری ملی فناوری نانو کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول برگزار می‌شود. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، داود ثمری عصر امروز در جلسه برگزاری جشنواری ملی فناوری نانو اظهارداشت: دستگاه‌های فرهنگ‌ساز مانند رسانه‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند می‌توانند نقش اساسی در تبیین این رویدادها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم دانشگاه آزاد همان‌گونه که سردمدار تولید علم نانو در کشور شده در بحث اقتصاد نانو و ثروت‌آفرینی نیز قدم‌های اساسی را بردارد و خروجی کار ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه توسعه فناوری نانو شود.

مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی را برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار می‎کنیم که در این کارگاه‌ها اصول نوین در حوزه فناوری نانو مانند صادرات چرم، ثبت بین‌المللی،ثبت اختراعات و مالکیت فکری آموزش داده می‌شود.

نخبگان مشهدی نانو ماده «گرافینیک» را تولید کردندمعاون توسعه و فناوری صداوسیما: اسب تروای آمریکایی‎ نباید در زیرساخت شبکه‌ای کشور به‌کار گرفته شودگیلان|‌ روند دستیابی به فناوری‌های نوین با شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود

مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: متقاضیان با مراجعه به سامانه و پورتالی که برای جشنواره راه‌اندازی شده مراجعه و آثار خود را در  10 زمینه ارسال کنند.

ثمری با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره ارتباط دانشگاه و صنعت مستحکم‌تر می‌شود، گفت: آثار منتخب این جشنواره در نمایشگاهی همزمان با برگزاری جشنواره در اسفند ماه امسال برپا خواهد شد.

علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول هم در این جلسه گفت: برای نخستین بار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول میزبان جشنواری ملی فناوری نانو کشور است و برای نخستین بار دانش‌آموزان بخش نانو هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره 8 اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول برگزار و از برترین های آن تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41471/P1361/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در نشست بررسی مطالبات دانشگاهیان از مجلس دوازدهم که با حضور نمایندگان منتخب مردم مشهد و کلات در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده توسعه شهر‌های کشور مرهون خدمات بی شائبه دانشگاه آزاد اسلامی است و شهر گلبهار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با ارائه توضیحاتی درباره زمین ۲۰۰ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گلبهار و خواستار همکاری بیشتر استانداری، کمیسیون ماده صد و معاونت عمران استانداری برای احیای حق مسلم اساتید و کارکنان دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با انتقاد از نظام توزیع منابع در کشور، ساختار توزیع منابع و امکانات را مناسب ندانست و گفت: به عنوان نمونه هزینه غذای دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی به مراتب پایین‌تر از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در این فضا، دانشجویان این دانشگاه هیچ سهمی از آنچه با عنوان جیره غذایی است برای آنها وجود ندارد.

مرادی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی برای ترمیم خوابگاه و مسائل رفاه دانشجویان، اردو‌های جهادی و راهیان نور از اعتبارات دولتی سهمی دریافت نمی‌کند، افزود: اردو‌های جهادی و راهیان نور که یکی از بهترین و منظم‌ترین اردو‌هایی است که هر ساله برگزار می‌شود و نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین نقش رزمندگان و مردم شریف کشور در دفاع از حقانیت و تمامیت ارضی دارد از اعتبارات دولتی بی بهره‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به‌عنوان قطب فرهنگی غرب مشهد در مناسبت‌های مختلف نقش ایفا کرده و منشاء خدمات فراوانی در این باره بوده است. با وجود اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بازوان پرتوان آموزش عالی سهم ۱۹ درصدی در تولید علم کشور را دارد؛ اما از حمایت‌های دولت، امکانات و اعتبارات پژوهشی و آموزشی برخوردار نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند