Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با خانواده طلبه شهید محمدحسن فقیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امشب با حضور در خانه طلبه شهید محمدحسن فقیه با مادر این شهیدان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز وی را در این دیدار همراهی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این دیدار با بیان خاطراتی از طلبه شهید محمدحسن فقیه اظهار داشت: در دوران مدرسه با این شهید بزرگوار همکلاسی بودم.

کرمان| سردار فتوحی: امروز هیچ کشوری به خود اجازه نمی‌دهد حتی فکر حمله به ایران را داشته باشدکرمان| یکی از جریانات استکبارستیز جامعه دانشجویان هستندکرمان| یادواره 89 شهید شهرستان ارزوئیه برگزار شد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهید فردی پرتوان و پر جنب و جوش بود و قبل از انقلاب هم در مدرسه فعالیت‌های انقلابی داشت گفت: شهید فقیه در سن 18 سالگی به شهادت رسیده است.

در این دیدار مادر شهید با بیان اینکه به فرزندم گفتم مجروحی و دوران نقاهت را می‌گذرانی صبر کن خوب شوی بعد به جبهه برو اظهار داشت: این شهید بزرگوار قبول نکرد و گفت اگر قرار باشد بمیرم بگذار در جبهه و در راه خدا باشد.

به گزارش تسنیم، طلبه شهید محمدحسن فقیه متولد سال 1344 بود که در تاریخ 24 تیر ماه سال 61 مصادف با 23  ماه رمضان در عملیات رمضان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ن

R7860/P1361/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند