Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:15:45 GMT

اجرای طرح اتصال مدرسه به مسجد در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۵۴۶

اجرای طرح اتصال مدرسه به مسجد در آستارا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز شنبه در آئین افتتاح این طرح در دبیرستان دوره اول پسرانه جعفرنژاد گفت: سه محور اصلی این طرح مدرسه، مسجد و خانواده است و با هدف معرفی قابلیت های علمی شهید محمدی و تربیت دانش آموزان مومن، متدین و انقلابی اجرا می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر در کشور حدود هشت میلیون دانش آموز مومن و متدین تربیت شود، دغدغه های آینده کشور برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده بسیج دانش آموزی آستارا هم در این آئین گفت: امسال شش مدرسه با اولویت دوره متوسطه اول برای اجرای طرح شهید محمدی در نظر گرفته شده و این طرح به مدت شش سال ادامه خواهد داشت.
ستوانیکم حسین سلیمان نژاد افزود: این طرح شامل چهار دوره و مسابقات علمی، ادبی، دوره های آموزش احکام، آشنایی با مبانی قرآن و برپایی حلقه های صالحین است.
17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه شهرستان آستارا درس می خوانند.

** یاد و خاطره شهدای تبلیغات آستارا گرامی داشته شد
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا یاد و خاطره چهار شهید آستارایی عرصه تبلیغات و انتشارات در دوران دفاع مقدس، در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گرامی داشته شد.
علی اکبر باقری ارومی مسئول کانون بسیج هنرمندان آستارا روز شنبه در این آئین گفت: شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش های اسلامی هستند و با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم کردند.
وی اضافه کرد: توان نظامی و وحدت مردم از عوامل بازدارنده توطئه های دشمن است و دستگاه های متولی باید بستر انس جوانان با روحیه ایثار و ارزش‌ها را فراهم کنند.
شعرخوانی در وصف شهدا از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان دانش آموز مدرسه مسجد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

ابوالفضل مهدیار  با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود گفت: در این راستا امسال  عملیات ساخت ۱۹ مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجد در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، ۲ کلانتری،۲ درمانگاه و ۲ مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان