Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:43:18 GMT

امری: صبر کلید پیروزی آرسنال بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۶۰۷

امری: صبر کلید پیروزی آرسنال بود

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از اینکه تیمش علیرغم ارائه بازی نه چندان خوب موفق به کسب پیروزی شده ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز موفق شد در دیداری دشوار موفق شد با گل دیدنی و دقایق پایانی لوکاس توریرا برابر هادرسفیلد به برتری برسد و اونای امری از شاگردانش خواسته بیشتر برای در دست گرفتن کنترل بازی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اونای امری گفت: "دیدار برابر هادرسفیلد همانند بسیاری از دیگر مسابقات آرسنال در فصل جاری بسیار دشوار بود اما من از کسب این پیروزی بسیار خوشحالم زیرا آرسنال علیرغم نداشتن ریتم مناسب در جریان بازی موفق به کسب سه امتیاز شد.

 

 

من از کسب این نتیجه بسیار خوشحالم زیرا در مقابل هادرسفیلد کنترل کردن جریان بازی بسیار دشوار است. امروز صبر کلید پیروزی آرسنال بود زیرا ما می خواستم ما سریع تر در جریان بازی به گل برتری دست یابیم اما باید در چنین بازی هایی صبور باشیم.

 

ما می توانیم باز هم بهتر شویم و من امروز از بازیکنانم خواستم بیشتر برای کنترل جریان بازی تلاش کنند. اما در عین حال آرسنال تیمی رقابت طلب بود و ما توانستیم شخصیت خود را نشان دهیم."

اونای امری (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اونای امری سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود. منچستر سیتی-آرسنال، در ورزشگاه اتحاد. توپچی‌های لندن صدرنشین لیگ هستند و منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط آرسنال صحبت کرد.

آمادگی ساکا، گابریل و مارتینلی؟
ممکن است آنها به بازی برسند. هنوز شانس دارند و در جلسه تمرینی بعدی شرایط‌شان مشخص خواهد شد.

وایت و تمدید قرارداد؟
در خوب بودن او شکی نیست و به‌نظرم چیزی که مستحقش بوده را به‌دست آورده است. امیدوارم روزی بتواند تیم ملی کشورش را رهبری کند و به آرزوهایش برسد.

اعتمادبه‌نفس بیشتر نسبت به گذشته در تقابل با منچستر سیتی؟
من به بازیکنانم و کاری که می‌خواهیم انجام دهیم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. این چیزی است که باید در زمین هم نشان دهیم.

اهمیت بازی؟
این یک بازی بزرگ برای هر دو تیم است. اگر به آنجا برویم و آن را ببریم، به ما انگیزه زیادی خواهد داد. البته هنوز راه درازی پس از آن وجود دارد و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

رویارویی با پپ؟
او با فاصله بهترین مربی جهان است. از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و همیشه او را ستایش کرده‌ام. همیشه بازی با او از سخت‌ترین چالش‌هایم بوده است.

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • گواردیولا: منچسترسیتی برای کسب سه جام بازی می‌کند؛ همه به دنبال دکلان رایس بودند
  • جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند
  • آیت‌الله علم‌الهدی: امیرالمؤمنین جریانی راه‌ انداختند که به پیروزی انقلاب منجر شد
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • فواید ورزش شنا که از آن ها بی خبر بودید
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • گل رودریگو به اسپانیا روی اشتباه اونای سیمون (اسپانیا 2-1 برزیل)