Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:36:06 GMT

انگلیسی ها در جزیره هت تریک نمی کنند! (گزارش)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۶۳۹

محمد صلاح امروز در حالی مقابل بورنموث هت تریک کرد که تمام هت تریک های این فصل لیگ جزیره توسط بازیکنان غیر انگلیسی رقم خورده است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها موفق شدند با 4 گل بورنموث یکی از تیم های خوب این فصل لیگ جزیره را شکست دهند که در این بازی، محمد صلاح توانست 3 گل بزند و بار دیگر خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلستان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هت تریک او برابر بورنموث رده ششمی سومین هت تریک این فص لیگ جزیره بود. پیش تر ادن آزار در در مقابل کاردیف سیتی و در روز پیروزی 4-1 تیم چلسی توانست سه گل برای تیمش به ثمر برساند. سرخیو آگوئرو نیز در بازی با هادرسفیلد هت تریک کرده بود. نکته جالب این که این فصل فقط صلاحِ مصری موفق به هت تریک در خارج از خانه شده است.

اما موضوع مهم تر، ناکامی انگلیسی ها در زدن 3 گل در یک بازی است. در بین 7 هت تریک آخر لیگ جزیره هیچ بازیکنی از فوتبال انگلیس وجود ندارد و سرخیو آگوئرو با 3 و محمد صلاح با 2 هت تریک برترین بازیکنان به شمار می روند.

 

آخرین بار هری کین در واپسین روزهای سال 2017 در طول 4 روز 2 بار هت تریک کرد. او ابتدا در خانه برنلی هر سه گل تیمش را به ثمر رساند و سپس در جریان پیروزی 5-2 برابر ساوتهمپتون سه بار دروازه حریف قرمز و سفید پوش را باز کرد.

به عبارتی بازیکنان انگلیسی در لیگ جزیره در سال 2018 میلادی نتوانسته اند سه گل بزنند اما باتوجه به فشردگی مسابقات در هفته های آینده این فرصت را دارند تا طلسم بزرگ را بشکنند.

 

 

 

لیورپول محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد

اسطوره بایرن مونیخ ضمن تمجید از هری کین گفت که این باشگاه اغلب پس از یک بحران قوی‌تر به میادین بازمی‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپ لام که در دوران حرفه‌ای‌ خود و پیش از بازنشستگی‌، با پیراهن بایرن مونیخ در 32 بازی از رقابت‌های مختلف مقابل بوروسیا دورتموند بازی کرده، در آستانه دِرکلاسیکر فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌‌وهفتم بوندس‌لیگا درباره اینکه این دیدار بعد از مدت‌ها دیگر نبردی برای تعیین قهرمانی نیست، گفت: دِرکلاسیکر هنوز هم دِرکلاسیکر است. در سال‌های اخیر این مسابقه همیشه تعیین‌کننده عنوان قهرمانی بوده است، اما اکنون برای بایرن ماندن در کورس قهرمانی با لورکوزن و کاهش فاصله‌اش با این تیم اهمیت دارد. برای دورتموند هم موضوع، صعود به لیگ قهرمانان اروپاست. آنها فقط یک امتیاز از لایپزیگ جلوتر هستند، بنابراین این دیدار برای این تیم هم مهم است. همه مشتاقانه منتظر آغاز مسابقه‌ای هستند که بزرگترین بازی بوندس‌لیگا است.

وی در خصوص حضور بازیکنان انگلیسی در فوتبال آلمان که در بازی فردا هم هر دو تیم بایرن و دورتموند از وجود آنها بهره خواهند برد (هری کین، اریک دایر و جیدون سانچو)، اظهار داشت: بازیکنان انگلیسی بسیار ورزیده و پویا هستند. به جود بلینگام نگاه کنید که وقتی به آلمان (با پیوستن به دورتموند) آمد به سطح بالایی رسید و سپس بوندس‌لیگا را - به مقصد رئال مادرید - ترک کرد. او نمونه‌ای از فوتبالیست‌های زیاد انگلیسی است که چنین نگرشی دارند که از بوندس‌لیگا می‌توانند در جهت ارتقای سطح کیفی خود استفاده کنند.

لام که در کارنامه حرفه‌ای‌اش هشت عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دیده می‌شود، در مواجهه با این پرسش که «به نظر می‌رسد بایرن مونیخ برای اولین بار در 11 سال اخیر قهرمان بوندس‌لیگا نخواهد شد و این برای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به چه معنایی خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: آنها تغییراتی داشته‌اند و تداوم همیشه مهم است. تکامل و پیشرفت نیز در بایرن مونیخ مهم است، بنابراین تغییراتی در سطح مدیریتی ایجاد کردند که البته کمکی به آنها نکرد و فکر می‌کنم اکنون می‌توان آن را دید. دستاوردی که به آن نرسیدند این بود که یک تیم بسازند و پنج یا شش بازیکن را به عنوان هسته اصلی خود شناسایی کنند. وقتی شکست اتفاق می‌افتد همه چیز زیر سؤال می‌رود، از جمله پست‌ها، بازیکنان و کل فلسفه باشگاه. با این حال بایرن اغلب پس از یک بحران قوی‌تر بازمی‌گردد.

مدافع پیشین بایرن مونیخ ضمن تمجید از مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها که در رقابت برای کفش طلا پیشتاز است، درباره اینکه چه چیزی عملکرد کین را بسیار خاص می‌کند و چرا او در حال حاضر موفق‌ترین مهاجم جهان است، تأکید کرد: هری کین در زدن ضربات پایانی فوق‌العاده است. او یک مهاجم پرشور است و فکر می‌کنم شما این را می‌توانید ببینید. هری می‌داند که دروازه کجاست و فوراً موقعیت‌ها را تشخیص می‌دهد. او با هر دو پا و با سر قدرت تمام‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. سبک بازی بایرن هم مناسب کین است چون آنها مالکیت توپ زیادی در جریان بازی‌ها دارند و به طور مرتب موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند. هری هم یک تمام‌کننده فوق‌العاده جالب است.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

لام همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز»، درباره کورس قهرمانی بوندس‌لیگا که در آن بایرلورکوزن با 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن صدرنشین است، گفت: هشت بازی دیگر باقی مانده و 10 امتیاز اختلاف واقعاً زیادی است. بر این باورم که لورکوزن قهرمان این فصل بوندس‌لیگا خواهد شد و فکر نمی‌کنم این چیز بدی برای بوندس‌لیگا باشد که تیمی به غیر از بایرن قهرمان شود. فصل قبل هم خیلی هیجان‌زده بود که تا آخرین روز کورس قهرمانی ادامه داشت که این برای لیگ خوب است. لورکوزن از آغاز فصل فوق‌العاده بوده و البته در مواردی هم شانس با آنها یار بوده است. هر بازیکنی نقش خاصی در این تیم داشته و می‌داند دقیقاً باید چه کار کند و این کاری است که ژابی آلونسو با این تیم انجام داده است.

اسطوره بایرن که احتمال همکاری‌اش با بایرن را در آینده رد نمی‌کند، درباره انتخاب سرمربی بعدی این تیم گفت: بایرن باید مربی مناسبی پیدا کند. مربیان اخیری که در این تیم بوده‌اند، تنها یک سال و نیم روی نیمکت بایرن حضور داشته‌اند. به همین خاطر داشتن تداوم از جمله در سطح مربی نکته‌ کلیدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!