Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوم مسابقات انفرادی تنیس روی میز فنلاند، ندا شهواری یک برد و یک باخت و مهشید اشتری یک برد کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز فنلاند که امروز ( شنبه) در بخش انفرادی پیگیری شد دختران ملی‌پوش ایران دو پیروزی و یک شکست به دست آوردند.

ندا شهسواری ابتدا برابر امینه ارنست  به میدان رفت که موفق شد  با نتیجه ۴ بر صفر این تنیس باز هلندی را شکست دهد و در ادامه به مصاف الیزابت آبرامیان از روسیه رفت که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهشید اشتری  نیز امروز یک بازی انجام داد  و  مگان گیدنی از انگلستان را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

روز گذشته شهسواری  در دور اول استراحت داشت و در ادامه دو پیروزی و یک شکست کسب کرد.

اشتری نیز چهار بازی انجام داد که با دو پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.

 مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز فنلاند در دو بخش تیمی و انفرادی  برگزار می‌شود. در بخش تیمی این رقابت‌ها که به صورت تک حذفی برگزار می‌شد تیم ایران با ترکیب شهسواری و اشتری در دور اول استراحت داشتند و در دوم دوم با شکست برابر اوکراین از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پينگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات فیدر جهانی تنیس روی میز چک برگزار شد و سه نماینده پینگ پنگ ایران حریفان خود را شناختند.

ندا شهسواری، مهشید اشتری و نوید شمس سه نماینده ایرانی حاضر در رقابت‌ها که کار خود را در جدول حذفی مقدماتی از امروز آغاز خواهند کرد.

در نخستین بازی، ندا شهسواری دارنده رنکینگ ۳۹۴ دنیا با نیکولتا استفانوا دارنده رتبه ۲۳۷ دنیا از ایتالیا روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی در گام دوم با آنا کودینا از آرژانتین دیدار خواهد شد.

شهسواری در مرحله  نخست امروز از ساعت ۱۱ به وقت تهران با حریف ایتالیایی خود روبرو خواهد شد.

مهشید اشتری دارنده رنکینگ ۳۴۸ دنیا یکشنبه از ساعت ۱۲ به وقت تهران با کهو از ژاپن که صاحب رنکینگ ۲۹۷ دنیا می‌باشد به رقابت خواهد پرداخت.

پینگ پنگ باز کشورمان در صورت پیروزی با سروینوز از قزاقستان که رتبه بندی ۱۸۵ دنیا را در اختیار دارد روبرو خواهد شد.

نوید شمس دیگر نماینده حاضر در این رقابت‌ها که صاحب رتبه ۲۱۲ جهان می‌باشد در دور اول با قرعه استراحت روبروست و پس از آن در اولین دیدار خود با مایکیتا زاوادا از اوکراین با رتبه بندی ۲۲۶ دنیا دیدار خواهد داشت.

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک از ۲۶ تا ۲۹ فروردین به میزبانی شهر هاویروف چک در جریان است و ایران با دو نماینده در بخش بانوان و یک نماینده در بخش مردان در این رقابت ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • حذف ندا شهسواری از فیدر جهانی تنیس روی میز
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • حذف اشتری از رقابتهای انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز
  • حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز مشخص شدند
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد
  • معرفی حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز
  • ندا شهسواری از ادامه رقابت ها بازماند
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند