Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@22:56:43 GMT

ابرو پهن صاف یا اسپرت؛ کدام مناسب شماست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۶۸۸

ابرو پهن صاف یا اسپرت؛ کدام مناسب شماست؟

ابرو یکی از ارکان اساسی و مهم در چهره هر فرد است و زنان به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند. ابرو در هر شکل و مدلی که باشد می‌تواند در زیبایی فرد تاثیر گذارد. این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که برداشتن صحیح ابرو و شکل‌دهی ابرو برای افراد مختلف، متفاوت است و باید با توجه شکل و فرم صورت مدل ابرو را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه‌ی افراد باید ابرو‌های آراسته داشته باشند. معمولا در هر دوره یک نوع ابرو مد روز است. این روز‌ها مدل ابرو پهن از آن مدل ابرو‌هایی است که بسیار باب شده و همه‌ی افراد برای طبیعی به نظر رسیدن ابروهایشان به سراغ این مدل می‌روند.

مدل ابروی پهن
همانطور که گفتیم مدل ابرو پهن مدلی است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. واقعیت این است که پهنای مناسب، پرپشتی و خوش فرم بودن ابرو تأثیر زیادی در آراستگی چهره دارد. همچنین اگر این مدل ابرو به درستی انتخاب شود می‌تواند چهره‌ی شما را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد. همچنین رنگ ابرو‌ها باید با رنگ مو متناسب باشد.
ابتدا شما باید شکل مناسب ابرو‌های خود را پیدا کنید. قبل از اینکه هر تار ابرویی را بکنید یا با مداد آن را بکشید، مدل ابروی خود را تصور کنید. سپس با انتخاب یکی از مدل‌های زیر ابرو‌های خود را شکل دهید.

مدل ابرو پهن و صاف
ساده‌ترین مدل پهن ابرو به صورت صاف است. این مدل هیچ شکل خاصی ندارد و فقط به صورت خطی است پر پشت که برای صورت‌های کشیده مناسب است. شاید به نظر برسد که به دلیل شکل دهی کم به ابرو این مدل زیبایی خاصی ندارد، اما همین ابرو‌های صاف و پهن بر روی صورت خیلی‌ها نشسته و به آن زیبایی می‌بخشد. اینکه می‌گوییم صاف منظور کاملا صاف و بدون هیچ تغییری نیست معمولا ابرو هر چه به انتهای خود نزدیک می‌شود نازک‌تر می‌شود.

ابرو‌های شما باید دقیقا از بالای پل بینی‌تان آغاز شود. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد. باید توجه داشته باشید که در مدل ابرو‌های پهن بهتر است به فاصله‌ی بین دو چشم و فاصله ابرو‌ها از چشم و استخوان زیر ابرو توجه داشته باشید تا بتوانید مدل ابروی پهن مناسبی را برای برداشتن و مرتب کردن ابرو‌های خود انتخاب نمایید. هم چنین فراموش نکنید که قوس ابرو باید نازک‌تر از هر جای دیگر باشد. اما در این مدل این نازکی آنقدر کم است که دیده نمی‌شود.



کوتاه یا بلند بودن ابرو پهن صاف
مدل ابروی پهن و صاف بسته به سلیقه‌ی شما می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. اگر شما فرم صورت خود را به درستی تشخیص دهید می‌توانید مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. اینکه مدل ابروی پهن کوتاه یا بلند و اسپرت به شما می‌آید بسته به سلیقه‌ی شما و المان‌های دیگر صورتتان دارد.
هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌آیند پس اگر چشمان ریزی دارید حتما مدل ابروی پهن و بلند را انتخاب کنید.
اگر پشت چشم تقریبا بلندی دارید، یا چشمانتان از هم دور هستند و یا فرم چشمهایتان رو به پایین است ابروی کوتاه و پهن مناسب صورت شماست چرا که چشمهایتان را برجسته نشان داده و چهره را جوانتر می‌کند.



مدل ابروی اسپرت پهن
این روز‌ها اغلب خانم‌ها از مدل ابرو‌های پهن اسپرت برای برداشتن ابرو‌های خود استفاده می‌کنند که این مدل باعث می‌شود تا چهره شما جوان و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.
در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می‌شود.
این مدل بر روی صورت همه زیبا به نظر می‌آید، ولی اگر شما یک صورت گرد دارید یعنی طول صورت شما به اندازه‌ی عرض آن در قسمت گونه‌ها است، مدل ابرو اسپرت پهن مناسب‌تر بوده و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می‌کند.

 

سخن آخر
مدل ابروی پهن برای دختران جوان مناسب‌تر است، زیرا این مدل ابرو چهره را طبیعی و دخترانه‌تر نشان می‌دهد و بر خلاف این مدل ابروها، مدل ابروی نازک سن را بالاتر نشان داده و برای خانم‌ها مناسب و ایده آل است. اما اگر ابرو‌های نازکی دارید، ولی به ابرو‌های پهن علاقه دارید اصلا نگران نباشید. امروزه با استفاده از راه‌های زیادی همچون کاشت، تتو و یا هاشور می‌توانید مدل ابروی مورد نظر خود را داشته باشید و یا با استفاده از آرایش به منظور ضخیم کردن ابرو اقدام نمایید.   منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش ابرو مدل ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟

این شهر توریستی و زیارتی به عنوان بزرگ‌ترین پایتخت مذهبی خاورمیانه و پایتخت معنوی کشورمان است، بنابراین همین دلیل سبب می‌شود تا در طول سال مسافران داخلی و خارجی زیادی عازم مشهد مقدس شوند، بدین‌جهت شهر مشهد در اکثر روزهای سال مملو از مسافر و زائر می‌شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارید به مشهد سفر کنید، اما در مورد زمان سفر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، بهتر است ما را در این متن همراهی کنید تا بهترین فصل برای سفر به این شهر زیبا را بررسی کنیم.

آب‌وهوای مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خود آب‌وهوای معتدل و تقریباً سرد و خشکی دارد. برای تجربه سفری فوق‌العاده و بدون مشکل بهتر است در انتخاب زمان مناسب برای سفر به مشهد دقت کافی داشته باشد. اگر برای سفر شرایط آب و هوایی برایتان مهم است، در ادامه به بررسی سفر در فصل‌های متفاوت از لحاظ آب و هوایی می‌پردازیم:

فصل بهار: شهر مشهد، فصل بهار را با هوای مطلوب سپری می‌کند، البته لازم به ذکر است که در تعطیلات عید نوروز هوا کمی سردتر است، اما در اردیبهشت‌ماه برخلاف فروردین و تعطیلات عید نوروز، تعداد گردشگران مشهد کاهش پیدا می‌کند و پیدا کردن بلیط ارزان قیمت و بلیط چارتر نیز راحت‌تر می‌شود.همچنین نکته‌ای دیگر در رابطه با سفر در فصل بهار این است که در این فصل خانواده‌هایی که فرزند دارند، درگیر امتحانات هستند، بنابراین شهر مشهد و حرم مطهر کمی خلوت‌تر می‌شود. درمجموع می‌توان گفت یکی از فصول مناسب فصل برای سفر به مشهد، فصل بهار است.

فصل تابستان: در تابستان هوا رو به گرمی می‌رود و بیشینه دما به ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد اگر با گرما میانه‌ی خوبی ندارید، سفر به مشهد که یکی از شهرهای ییلاقی محسوب می‌شود انتخاب مناسبی است.

فصل پاییز: یکی دیگر از زمان‌های عالی برای سفر به شهر مشهد، فصل پاییز است، زیرا در این فصل هوا رو به خنکی می‌رود و در دو ماه مهر و آبان می‌توانید سفری دل‌چسب همراه با آرامش را در مشهد تجربه کنید. با آغاز مدارس و دانشگاه‌ها تقاضا برای سفر به مشهد کم‌تر می‌شود.

فصل زمستان: در این فصل هوا سرد و مرطوب است و شهر مشهد سردترین روزهای خود را سپری می‌کند. در فصل زمستان مشهد با برف پوشیده شده و به یکی از بهترین مقاصد برای تجربه‌ی ورزش‌های زمستانی تبدیل می‌شود.

زمان زیارت

با توجه به اینکه اکثر مسافران به قصد زیارت راهی مشهد می‌شوند، بنابراین باید در نظر داشته باشید که حرم در روزهای خاص مانند تعطیلات عید نوروز، اعیاد و وفات‌ها بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین برای داشتن زیارتی راحت و بی‌دغدغه بهتر است سفرشان را به ماه‌های اردیبهشت و خرداد در فصل بهار یا ماه‌های مهر و آبان در فصل پاییز موکول کنند. سپس به فکر رزرو هتل مشهد باشند.

 گشت‌وگذار

شهر مشهد علاوه بر حرم امام رضا(ع) چندین جاذبه تاریخی و گردشگری دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید علاوه بر زیارت امام رضا(ع) به گردش و تفریح بروید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید یک دل سیر از قسمت‌های مختلف شهر بازدید کنید. برای رفتن به جاهای دیدنی می‌توان اواخر بهار و اوایل پاییز را انتخاب کنید تا در هوای عالی از تماشای جاذبه‌ها لذت ببرید. در فصل بهار به دلیل شرایط آب‌وهوایی و بارش‌های بهاری سفر به مشهد جذاب‌تر می‌شود و در این حین بازدید از جاهایی مانند شاندیز و طرقبه با شکوفه‌های رنگارنگ خود فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار است. سایر جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از موزه‌های مشهد، خانه‌های تاریخی، سرزمین موج‌های آبی مشهد. هرکدام از این جاذبه‌ها طرفداران خود را دارد و برای هر نوع سلیقه‌ای تفریح مناسب پیدا می‌شود.

 خرید از مشهد

مشهد با بازارها و پاساژهای خود فرصتی عالی در اختیار مسافرانی قرار می‌دهد که به خرید علاقه دارند؛ به عنوان مثال، اگر در اواخر زمستان یا اواخر تابستان به مشهد سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را به گشت‌وگذار در بازارهای شهر اختصاص دهید تا از حراجی‌های پایان فصل بهره‌مند شوید. برخی از مغازه‌داران در طول سال نیز تخفیف می‌دهند و به راحتی می‌توان وسایل موردنیاز و سوغاتی‌های مشهد را خریداری کنید. برای رفتن به مشهد راه‌های گوناگونی وجود دارد که راحت‌ترین آن‌ها انتخاب هواپیما است، بنابراین برای خرید بلیط می‌توان از سایت‌های معتبر اقدام کرده و قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را جستجو کنید، سپس بلیط موردنظرتان ا در بهترین بازه زمانی با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

 اقامت

در شهر مشهد محل اقامت به قدری زیاد است که حتی در ایام شلوغ نیز کسی در خیابان نمی‌ماند و بالاخره محلی برای اقامت پیدا می‌کند. در این شهر از هتل‌های چند ستاره گرفته تا مسافرخانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌تواند محل موردنظر را انتخاب کند و اقامتی خوش و به‌یادماندنی داشته باشد. در بعضی از تاریخ‌ها مانند عید نوروز، ولادت و شهادت امام رضا و ماه محرم قیمت هتل‌ها افزایش می‌یابد و یافتن محل اقامت خوب نیز برایتان دشوارتر می‌شود. بنابراین بهتر است اگر قصد سفر در چنین روزهای شلوغی را دارید، قبل از سفر نسبت به رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید.

مناسبت‌های مذهبی

برخی از افراد به دلیل اعتقادات مذهبی خود دوست دارند روزهای خاص را در مشهد سپری کنند و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) باشند. برخی از این مناسبت‌ها در تقویم عبارت‌اند از ماه رمضان، ماه محرم، دهه کرامت و ولادت و شهادت امام رضا(ع) . البته نکته حائز اهمیت این است که مناسبت‌های مذهبی سبب شلوغی بیش‌ازحد شهر و حرم می‌شود. بنابراین بر اساس سلیقه و شرایط هرکسی می‌تواند این ایام را برای سفر انتخاب کند یا اجتناب نماید.

شهر مشهد برای بسیاری از گردشگران جذاب است و سفر به این شهر بین مسافران و زائران محبوبیت زیادی دارد تا هم به زیارت امام رضا بروند و هم از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنند. بااین‌حال بهتر است برای سفرتان به مشهد زمان مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین تجربه را در طول اقامتتان در شهر مشهد کسب کنید. در این متن که خواندید، در رابطه با موضوع انتخاب زمان مناسب برای سفر مطالبی ارائه و بررسی شد. از این متن می‌توان چنین نتیجه گرفت که نیمه دوم فصل بهار و نیمه اول فصل پاییز جزو بهترین فصل‌ها برای سفر به مشهد هستند.

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • انواع درب ساختمان
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟