Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران در دهه آخر آذرماه و در بوستان گفت‌وگو، برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد ،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در توضیح بیشتر این جشنواره اظهارکرد: تقارن جشنواره ارگانیک با شب یلدا، نشان‌دهنده رویکرد این سازمان نسبت به سلامت شهروندان است.

سید سعید راد با تاکید بر لزوم توجه جدی به سلامت شهروندان افزود: جشنواره ارگانیک، فرصتی است تا همگان به تاثیر غذای سالم بر سلامت خود و جامعه آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به هم‌زمانی یازدهمین جشنواره ارگانیک با شب یلدا تحت عنوان «یلدای ارگانیک» اشاره کرد و گفت: این تقارن بیانگر آن است که علاوه بر اینکه سازمان مدیریت میادین همواره در خصوص پاسخگویی به نیازهای شهروندان دغدغه دارد، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی آداب و سنت‌های ایرانی برای اصلاح فرهنگ غذایی شهروندان را نیز در دستور کار دارد.

راد با اشاره به تاثیر الگوهای مصرف بر تولید، تصریح کرد: وقتی تامین غذای سالم از طریق دسترسی به محصولات ارگانیک تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، تولیدکنندگان میوه و تره‌بار و سایر فرآورده‌های موردنیاز جامعه نیز به سمت تولید محصولات ارگانیک حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین با برگزاری این جشنواره در پی ایجاد تغییرات مثبت، موثر و پایدار در دو بخش تولید و مصرف محصولات غذایی سالم است اظهار کرد: این سازمان، علاوه بر مسئولیتی که در جهت تامین بخشی از نیازهای شهروندان و تضمین کیفیت مطلوب و نرخ مناسب محصولاتی که عرضه می‌کند بر عهده دارد، در قبال مسئولیت اجتماعی نسبت به شهر و شهروندان نیز احساس تکلیف می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به «شب یلدا» و لزوم تامین بخشی از نیاز شهروندان به میوه‌های این شب همچون انار و هندوانه و تره‌بار اشاره و تصریح کرد: با توجه به اختلاف نرخ میوه و تره‌بار در میادین و بازارها نسبت به سطح شهر، شهروندان ترجیح می‌دهند مایحتاج روزانه خود را از این مراکز تهیه نمایند و خوشبختانه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار از آمادگی لازم برای تامین نیازهای شهروندان به‌ویژه در «شب یلدا» برخوردارند.

گفتنی است یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از ۲۲ آذرماه جاری در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار می‌کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی