Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود سلطانی فر در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمان، امشب با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

سلطانی فر در این دیدار گفت: کمتر ابزاری مانند ورزش را سراغ داریم که با پیروزی در یک رویداد و مسابقه، یک ملت را خوشحال کند و باعث وحدت و غرور ملی شود.
سلطانی فر با بیان اینکه همه در کشور راجع به ورزش حساس هستند و آن را دنبال می کنند، افزود: مقام معظم رهبری هم عنایت ویژه ای به ورزش دارند، وقت می گذارند و پیام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اول امسال چند رویداد موفق داشتیم که ۴تا۵ مورد را رهبری مستقیم پیام دادند، ایشان در همه پیروزی ها و موفقیت ها پیام می دهند اما در بازی با اسپانیا با اینکه ما باختیم اما پیام دادند و به بچه ها خداقوت گفتند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: کرمان ورزشکاران خوبی دارد و درخشش آنها در مسابقات ملی و بین المللی روز به روز بیشتر خواهد شد.
دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین "حسن علیدادی سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت ورزش جایی است که آدمها را به هم نزدیک می کند، چون بحث غرور ملی است همه می خواهند سهمی ولو با یک تشویق کوچک داشته باشند.
وی تصریح کرد: روحیه ورزشکاری به جهت وجود صفاتی چون جوانمردی و فداکاری مهمتر از اصل ورزش است و هر چه می توان باید از نظر روحی و روانی روی این موضوع کار شود تا جوانان به شکل جدی با روحیه ورزشکاری، در میادین حضور پیدا کنند که این برای کشور مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی همچنین خواستار توجه بیشتر به ورزش در استان کرمان و ارتقاء چشمگیر سرانه اماکن ورزشی در استان کرمان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان وزیر ورزش سلطانی فر نماینده ولی فقیه علیدادی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در نشستی صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های‌ شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی کرده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد. 

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال 1403، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند. 

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف کرد و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی