Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@12:45:32 GMT

زلاتان: این سال‌ها پرز رقیب مسی بود نه رونالدو!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۸۸۷۲

ساعت 24- زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی، اظهارنظر عجیبی البته با حالت شوخی در مورد توپ طلای سال 2018 انجام داد.

زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی، اظهارنظر عجیبی البته با حالت شوخی در مورد توپ طلای سال 2018 انجام داد.

 برخی معتقد بودند اگر کریستیانو رونالدو به جای انتقال به یوونتوس در رئال مادرید باقی می ماند حالا او بالاتر از لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلا در سال 2018 شده بود و حالا زلاتان با طعنه از نقش آفرینی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در این رابطه صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان گفت: "حالا ما متوجه شده ایم در این سالها این فلورنتینو پرز بوده که برای توپ طلا با لیونل مسی رقابت می کرده نه کریستیانو رونالدو."

هواداران رونالدو حس می کنند جدایی رونالدو از رئال مادرید باعث باز شدن پرونده اتهام تجاوز این ستاره پرتغالی به کاترین مایورگا در سال 2009 و در لاس وگاس شده بود و اگر او در لالیگا مانده بود باشگاه رئال مادرید خیلی سریع ماجرا را جمع کرده و اجازه نمی داد وجهه رونالدو در این رابطه زیر سوال برود؛ اتفاقی که به نظر می رسد در انتخاب نشدن او به عنوان برنده توپ طلا بی تاثیر نبوده است.

ورزش سه

منبع: ساعت24

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها