Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی سخنگوی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گمانه‌زنی‌های منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی پیرامون معرفی استانداران پیشنهادی به دولت را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: گمانه‌زنی‌های منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی در خصوص معرفی استانداران پیشنهادی ⁧ وزارت کشور ⁩ به دولت صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرده است: روند بررسی گزینه‌های پیشنهادی همچنان ادامه دارد که پس از تکمیل این فرآیند، ⁧ استانداران ⁩ پیشنهادی به هیأت دولت معرفی می‌شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: گمانه زنی معرفی استانداران هیأت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که آنکارا هیچ فعالیت و همکاری مشترکی چه در زمینه آموزشی و چه صنایع نظامی با رژیم صهیونیستی ندارد.

وزارت دفاع ترکیه افزوده است: ترکیه که همیشه در کنار فلسطینی‌ها ایستاده است، نمی‌تواند در هیچ اقدامی که به آنها آسیب برساند، شرکت کند.

وزارت دفاع ترکیه در ادامه تاکید کرده است که صنایع دفاعی این کشور هیچگونه فعالیتی در حوزه همکاری با رژیم اسرائیل در زمینه صنایع نظامی ندارد.

پیشتر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان «نازی‌های عصر» ثبت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟
  • ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​مواد ۴١ و ۱۶۷ قانون کار/ دولت وکیل مدافع کارگران است
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو