Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته مطلبی در فضای مجازی با موضوع عدم پذیرش یک مادر جوان ایذه‌ای توسط بخش زنان و زایمان و زایمان وی در راهروی بیمارستان این شهرستان سر و صدای زیادی به پا کرد. به گزارش جنوب نیوز در روزهای گذشته مطلبی در فضای مجازی با موضوع عدم پذیرش یک مادر جوان ایذه‌ای توسط بخش زنان و زایمان و زایمان وی در راهروی بیمارستان این شهرستان سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌ها و ریشه‌یابی‌های انجام شده توسط خبرنگار این رسانه برای صحت‌یابی مشخص شد که فردی برای تایید این صحبت‌ها وجود داشته و مورد نمی‌تواند یک شایعه باشد.

*التماس هم جواب نداد/همسرم در راهرو زایمان کرد

امین کیانی در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چند روز پیش در هنگامی که همسر باردارم دچار درد شدیدی شد وی را به تنها بیمارستان شهرستان ۲۵۰ هزار نفری خود منتقل کردیم.

وی افزود: پس از مراجعه به بیمارستان بلافاصله به بخش زنان و زایمان مراجعه کردیم تا جهت بستری اقدامات لازم انجام شود.

این شهروند ایذه‌ای ادامه داد: متاسفانه پس از مراجعه به این بخش با ممانعت مسئول پذیرش آن مواجه شدیم و وی با بیان اینکه تا زایمان همسرم چند روز دیگر باقیست اجازه بستری شدن در بخش را نداد.

کیانی بیان کرد: با توجه به درد شدید همسرم و خطراتی که وی را تهدید می‌کرد به آن مسئول التماس می‌کردم که وی نیز در پی هر التماس برای عدم پذیرش قاطع‌تر می‌شد و کار تا جایی پیش رفت که در میان بگو و مگوهایمان همسرم سرپایی و در راهرو بیمارستان زایمان کرد!

وی گفت: با توجه به بی‌مهری و بی‌توجهی مسئول پذیرش بخش زنان و زایمان اگر وجود همراهانم نبود اینک مشخص نبود چه بلایی بر سر همسر و فرزندم قرار بود به‌وجود آید و پس از این اتفاق بود که به‌صورت عجولانه کار پذیرش و بستری همسرم در بخش صورت گرفت و وی بعد از زایمان در بخش بستری شد.

کیانی اضافه کرد: بارها قبل از حضور همسرم در این بیمارستان برای زایمان از معضلات و ضعف‌های آن شنیده بودم ولی تا به چشم خودم ندیدم باور نکردم. اینجا به‌جز شعار و بی‌مسئولیتی مراجعه چیزی کننده چیزی نمی‌بیند.

این شهروند ایذه‌ای با بیان اینکه در این مرکز کمتر کسی با روی خوش به شما پاسخ می‌دهد افزود: شکایت از موضوع پیش آمده را در کار خود قرار داده‌ام و علاوه بر اطلاع دادن به مسئولان بیمارستان و شهرستان در حال ادامه روند شکایت خود هستم.

*قصور پذیرفتی نیست

مازیار حسن‌زاده کیانی در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: هیچ‌گونه قصور و کم‌کاری از سوی پرسنل بیمارستان شهدای ایذه قابل پذیرش نیست و قطعا در این مورد با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه ادامه داد: فرد شاکی به کار شکایت خود ادامه دهد و قطعا ما نیز در صورت اثبات این مساله با عوامل آن شدیدترین برخوردها را طبق قانون انجام خواهیم داد.

*در صورت اثبات تخلف برخورد قاطع می‌کنیم

سجاد نعمتی نیز در این رابطه اظهار کرد: من نیز از سوی برخی از پرسنل در پی شکایت صورت گرفته از مورد پیش آمده مطلع شدم و پیگیری آن‌را در دستور کار خود قرار دادم.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه با اشاره به کمبودهای موجود در بیمارستان شهرستان و تایید این کمبودها افزود: با وجود کمبودها هیچ کم‌کاری که جان یک نفر را به خطر بیاندازد پذیرفتنی نیست و در این مورد که خطر جان مادر و فرزند را تهدید می‌کرد نیز پیگیری‌ها انجام شد و مسئولان آن شیفت در بخش زنان و زایمان برای ارائه پاسخ احضار شده‌اند.

نعمتی اضافه کرد: کار پیگیری از سوی ما قاطعانه انجام می‌پذیرد و با افراد خاطی جدی‌ترین برخورد خواهد شد، همچنین شکایت حق پدر این خانواده است و ما نیز بر پیگیری شکایت و ادامه روال از طریق مراجع قانونی تا مشخص شدن نتیجه تاکید داریم.

وجود مشکلات در بخش بهداشت و درمان شهرستان ایذه در سال‌های اخیر به یک معضل اساسی تبدیل شده است و این مساله تا جایی پیش رفت که نارضایتی از تنها بیمارستان شهرستان به اوج خود رسید و با وجود برخی از پزشکان در این بیمارستان؛ در پی ادامه بی اعتمادی برخی از شهروندان سختی‌ها و خطرات سفر به استان‌های همجوار و مرکز استان را به جان می‌خرند ولی حاضر به حضور در مرکز درمانی شهر خود نیستند‌.

با توجه به تاکید سازمان بهداشت جهانی بر توجه و در اولویت بودن مادران باردار، بد نیست که مسئولان وزارت بهداشت بررسی وضعیت بیمارستان شهدای ایذه و بخش زنان و زایمان آن‌را مورد توجه خود قرار دهند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرباز گفت: بنا بر گزارش بهورز روستای کندز مبنی بر وخیم بودن حال یک مادر باردار و نبودن راه دسترسی زمینی بر اثر طغیان رودخانه یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شد.
صابر زهی افزود: با همکاری ستاد بحران و بخشداری‌های مینان و نسکند تیم سلامت شهرستان جهت مراقبت با آنسوی رودخانه و روستای کندز عزیمت نمودند و توانستند جان مادر باردار گرفتار در سیل را نجات دهند.
گفتنی است در طی بارش‌های اخیر رودخانه بزرگ سرباز بشدت طغیان کرد و اکثر راه‌های روستا‌های آنسوی رودخانه همچنان مسدود است.

دیگر خبرها

  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان