Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابطه خوب آژاکس با پاریسی ها باعث شده دو تیم در مراحل پیشرفته مذاکرات برای انتقال فرنکی دی یونگ باشند.

طرفداری - شایعات پیرامون فرنکی دی یونگ، هافبک مستعد و توانای آژاکس روز به روز بیشتر می شود اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن بیشترین شانس را برای خرید او دارد.

به گزارش محمد بوحفصی، رابطه دو باشگاه آژاکس و پاری سن ژرمن عالی است و به همین دلیل هلندی ها ترجیح می دهند ستاره خود را به این تیم بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب دو تیم در مراحل پیشرفته مذاکرات برای انتقال دی یونگ هستند. منچسترسیتی به دی یونگ علاقه مند است و بازیکن نیز علاقه زیادی به کار با پپ گوادیولا دارد. بدین ترتیب سیتیزن ها شرایط را زیر نظر دارند. 

به گزارش پاریس یونایتد، پاری سن ژرمن به دلیل فیرپلی مالی یوفا نمی تواند رقم 75 میلیون یوروی انتقال دی یونگ را در حال حاضر بپردازد و اگر می خواهد این انتقال را انجام دهد، باید یا اسپانسر جدید برای درآمد بیشتر داشته باشد و یا بازیکن یا بازیکنانی را به فروش برساند.

روز گذشته تلگراف هلند از توافق دی یونگ با پاری سن ژرمن خبر داد اما مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرد توافق کاملا انجام نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴

پاری سن ژرمن با استفاده از اخراج زودهنگام آرائوخو با پیروزی پرگل مقابل بارسلونا در مجموع با برتری ۶ بر ۴راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دریافت 249 MB

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴
  • گل دمبله به بارسلونا (بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟