Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:44:11 GMT

ایجاد تشکل های زنان در خاتم، ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۹۲۱۲

ایجاد تشکل های زنان در خاتم، ضروری است

یزد – ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم با اشاره به جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید گفت: ایجاد تشکل هایی در حوزه زنان در سطح شهرستان ضروری است.

جواد میر بهبودی روز شنبه در حاشیه نشست با مشاوران فرماندار خاتم در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید توجه خاصی به جایگاه زنان دارد و در این دولت جایگاه بانوان ارتقاء یافته نیاز است که مشاورین بانوان فرماندار در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مشاوران فرماندار باید شناسایی زنان توانمند و بهره مندی از توانایی بانوان موفق در حوزه های مختلف را مد نظر قرار دهند و برای بالا بردن میزان مشارکت بانوان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی تشکل هایی در حوزه زنان در سطح شهرستان ایجاد کنند.
میربهبودی یادآور شد: باید شرایط مناسبی برای حضور این قشر در جامعه در راستای پیشبرد اهداف جامعه فراهم کنند و به خواسته های زنان شهری و روستایی جهت ارتقاء سطح توسعه شهرستان اهتمام ورزند.
در ادامه مشاور بانوان فرماندار خاتم در این زمینه افزود: زنان این شهرستان از توانایی بالایی برخوردارند و باید ضمن شناسایی توانایی های بالقوه آنها در جهت شکوفایی آنها اقدام لازم صورت گیرد.
فاطمه چاکری زاده همچنین از زنان این شهرستان به عنوان زنانی پرکار و کارآفرین یاد کرد و اظهار داشت: برخی از این زنان حتی در سطح کشوری نیز حرفی برای گفتن دارند.
شهرستان 40 هزار نفری شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از سطح شهر یزد قرار گرفته است.
7534/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تشكل هاي مردمي بانوان خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد

صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تأمین شد.،افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی بوده و درحال حاضر، فرصتی ارزشمند برای افراد فاقد زمین و مسکن فراهم شده، تا بتوانند سرپناه مناسبی برای خود ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

فرماندار خاش بیان کرد: تسریع در راه اندازی جایگاه گاز سی ان جی CNG، کمک به ایجاد پایانه مسافربری و میدان میوه و تره بار خدمات شهرداری را برای مردم ماندگار می‌سازد.

صالحی ادامه داد: احداث کتابخانه مشارکتی دستگاه‌های اجرایی در مجموعه شهرداری و در جوار ساختمان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز به نوعی صدقه جاریه برای مسؤولان به شمار می‌رود و یقیناً با موفقیت فرزندان مردم، ثواب و برکات آن برای مسؤولان می‌ماند.

فرماندار خاش تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، حمل و نقل و غیره نیز به ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان کمک می‌کند.

کد خبر 6086770

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند