Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فروش تحویل فوری چهار محصول ایران خودرو مشمول قیمت گذاری نیست.

به گزارش شریان نیوز،معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فروش تحویل فوری 4 محصول ایران خودرو با قیمت جدید در راستای تنظیم و کنترل بازار صورت گرفته است.

خان کرمی افزود: قیمت گذاری چهار محصول ایران خودرو با توجه به رنج قیمت رقابتی و وجود رقبای کافی در بازار از مدت ها قبل، مشمول قیمت گذاری شورای رقابت نبوده و همچون گذشته توسط خودروساز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است قیمت گذاری خودروهای مشمول، توسط ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز فروش اینترنتی ایران خودرو برای چهار محصول اس 30، پ‍‍ژو پارس اتومات، وانت آریسان و تندر وانت آغاز شد.

خان کرمی در ادامه افزود: این روند فروش ایران خودرو در هفته های آینده با کاهش 5 درصد دیگر زیر قیمت اعلام شده پیش فروش صورت گرفته امروز، مجددا اعلام خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند

با صدور بخشنامه جدید ایران خودرو برای متقاضیان اولویت زمستان پژو پارس، قیمت جدید این محصول اعلام شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل فرآیند خرید اقدام کنند.

سرانجام پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت زمستان را برای خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه را داشتند مشخص شد. در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU۷P اعلام شده است. پژو پارس در فروش های جدید ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار  و ۳۰۰ تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه‌های صادر شده ۶۰ روزه اعلام شده است.

گفتنی است قیمت این خودرو در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است. در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که حتی با قیمت جدید هم اختلاف قیمت این خودرو با بازار آزاد بسیار بالا است.

در چند ماه گذشته مقرر شده بود که سورن پلاس XU۷  به عنوان جایگزین پارس به مشتریان تحویل داده شود، اما در نهایت استاندارد با ادامه تولید پژو پارس موافقت کرد.

منبع: ایسنا

tags # پژو پارس ، خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط