Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به غیردولتی بودن این فدراسیون تأکید کرد.

به گزارش مشرق،‌ حسین میرمحمدصادقی، معاون قوانین مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 17 آذر ماه) با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،‌ بر غیردولتی بودن فدراسیون فوتبال و عدم دخالت‌ از سوی نهادهای ثالث در این فدراسیون تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه محمدصادقی به‌شرح زیر است:

جناب آقای مهدی تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال

عطف به نامه شماره 261/97/16125/7 مورخ 97/8/23 جناب‌عالی خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، همان‌طور که ایشان در جلسه مورخ 1397/8/15 با جناب‌عالی و هیئت رئیسه محترم فدراسیون فوتبال صراحتاً بیان داشتند و اینجانب نیز در جلسه مورخ 1397/8/20 با آقای براتی، رئیس محترم کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال بر آن تأکید نمودم، تردیدی در دولتی نبودن فدراسیون فوتبال و لزوم استقلال و عدم اعمال نفوذ در آن از سوی نهادهای ثالث وجود ندارد، البته شمول قوانین هر کشور از جمله جمهوری اسلامی،‌ نسبت به اتباع آن نیز نکته غیر قابل تردید و پذیرفته‌شده‌ای در همه دنیا و نزد تمامی مراجع ملی و بین‌المللی (اعم از دولتی و غیردولتی) می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تاج به محل کار نرفت/ فوتبال ایران در آستانه تعلیق پشت پرده نامه‌ تعلیق فوتبال که قرار است بیاید منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه تعلیق فدراسیون فوتبال قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجلس شورای اسلامی مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم