Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در روز گذشته ملکه زیبایی روسیه با پادشاه مالزی (سلطان محمد پنجم) ازدواج کرد، تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید.

به گزارش رکنا، روز گذشته تصاویری از ازدواج پادشاه مالزی " سلطان محمد پنجم" منتشر شد ؛ ازدواج با یکی از ملکه های زیبایی روس که تا پیش از این مسلمان نبوده و به تازگی اسلام آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"اکسانا وویوودینا " ملکه زیبایی روس که در سال 2015 عنوان ملکه زیبایی مسکو را بدست آورده بود روز گذشته با پادشاه مسلمان مالزی ازدواج کرد ؛ ازدواجی که عروس و داماد آن 24 سال اختلاف سنی داشتند .

"وویوودینا " 25 ساله بعد ا ازدواج با پادشاه 49 ساله مالزی بانوی اول این کشور شد .ملکه پیشین زیبایی روس حدود 6 ماه پیش بعد از آشنایی با دین مبین اسلام مسلمان شد تا به همسری "سلطان محمد پنجم" در آید اما او به دلیل نداشتن ملیت مالزییایی نمیتواند ملکه این کشور نام گیرد.

ازدواج ملکه زیبایی روس با پادشاه مالزی

مراسم ازدواج آنها چنانچه در تصاویر این بخش از سرگرمی Hobby نمناک مشاهده می کنید متفاوت با مراسم ازدواج ملکه های زیبایی برگزار شد ؛ به دلیل مسلمان بودن عروس و داماد همه چیز رعایت شده بود ؛ نوشیدنی های بدون الکل و غذاهای کاملا حلال برای میهمانان سرو شد و با احترام به هر دو مراسم عروسی شان تلفیقی از سنت های مردم دو کشور بود.مراسم ازدواج " دختر شایسته سال مسکو" و پادشاه مالزی در 22 نوامبر در در تالار جشن مشهور «بارویچا کنسرت هال» شهر مسکو برگزار شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس عکس عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب مجانی شدن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد به یک شرط !

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی سرگرمی Hobby ازدواج زیبایی ملکه عکس روس عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان مرد دختر قتل وحشتناک حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خط عذار یار که بگرفت ماه از او..

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

خط عذار یار که بگرفت ماه از او
خوش حلقه‌ایست لیک به در نیست راه از او

ابروی دوست گوشه محراب دولت است
آن جا بمال چهره و حاجت بخواه از او

ای جرعه نوش مجلس جم سینه پاک دار
کآیینه‌ایست جام جهان بین که آه از او

کردار اهل صومعه‌ام کرد می‌پرست
این دود بین که نامه من شد سیاه از او

سلطان غم هر آن چه تواند بگو بکن
من برده‌ام به باده فروشان پناه از او

ساقی چراغ می‌به ره آفتاب دار
گو برفروز مشعله صبحگاه از او

آبی به روزنامه اعمال ما فشان
باشد توان سترد حروف گناه از او

حافظ که ساز مطرب عشاق ساز کرد
خالی مباد عرصه این بزمگاه از او

آیا در این خیال که دارد گدای شهر
روزی بود که یاد کند پادشاه از او

شرح لغت: ماه:به استعاره رخسار زیبای دوست.

تفسیر عرفانی:‌

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم تا نهم می‌فرماید:

*‌ای ساقی بر کارنامه کردار ناروای ما، آب باده را بپاش که نقش و خط گناه ما را پاک کند.

عجبا روزی می‌شود که پادشاه به این اندیشه افتد که در این شهر گدایی هست و یادی از او کند.

* حافظ که ساز رامشگر عاشقان را کوک می‌کند و به صدا در می‌آورد، هرگز این میدان و محفل از وجودش خال

ی مباد.حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- همای خوشبختی و سعادت بر بام منزل شما آشیان گرفته است. پس توجه کنید که آن را به پرواز در نیاورید. زندگی بسیار خوبی خواهید داشت.

۳- مواظب باشید که راز دلتان را با کسی نگویید. بلکه با شخصی آگاه و استاد مشورت کنید و با اطرافیان با مهر و محبت رفتار کنید. دعا نموده و نذر خود را ادا کنید که گشایش است.

تعبیر غزل:

حاجتی در دل داری که در آرزوی دست یافتن به آن هستی، اما این حاجت، چون آرزویی برای تو دست نیافتنی می‌نماید. دل خود را از زنگار‌ها پاک کن و خود را به دست خدا بسپار و تنها از او کمک بخواه که فقط در این صورت است که به آرزوی خود خواهی رسید. سعی کن با انجام کار‌های خیر و ثواب، نامه اعمال خود را از گناهان پاک کنی.

دیگر خبرها

  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • تفال به حافظ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خط عذار یار که بگرفت ماه از او..