Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در حالی از ساعت 16:10 دقیقه فردا به مصاف یکدیگر می‌روند که حواشی این دیدار از هفته گذشته شروع شده و تا شب قبل از بازی ادامه پیدا کرده است.

بعد از نقل صحبت‌های محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص برخی اتفاقات رخ داده در سال‌های گذشته در اصفهان و صحبت‌های برانکو سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری بازی سپاهان و پرسپولیس، حالا نوبت به شکستن شیشه اتوبوس پرسپولیس در اصفهان و تهدید به عدم حضور در بازی فردا از سوی پرسپولیسی‌ها رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به اصفهان رسید، اعضای تیم پرسپولیس پس از ورود به اصفهان راهی شاهین‌شهر شدند تا در هتل اطلس، محل اقامت خود  اسکان یابند.

اتوبوس حامل کاروان پرسپولیس در مسیر فرودگاه به هتل با پرتاب دو سنگ روبرو و شیشه‌هایی که در کنار آن کاپیتان سرخ‌پوشان و مترجم سرمربی این تیم نشسته بود، خرد شدند.

پس از این اتفاق بود که مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد اگر تضمین جانی تیم پرسپولیس در زمان حضور در اصفهان وجود نداشته باشد، یک‌شنبه برای بازی از هتل خارج نخواهیم شد؛ برای ما امنیت جان بازیکنان خود و تمام اعضای تیم در اولویت اول و مقدم بر نتیجه این مسابقه است، اگر بازی به دلیل مسائل امنیتی برگزار نشود، مسؤولیت آن هم برای ما نخواهد بود.

این در حالی است که امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز اظهار کرده بود که مردم اصفهان مردم بامعرفتی هستند و هر بار که من به اصفهان آمدم برخورد خیلی خوبی با من داشتند و امیدوارم هواداران فردا انرژی‌شان را روی تیم خودشان بگذارند.

جهانگیر کریمی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص حواشی ایجاد شده اظهار داشت: طبق روال همه بازی‌های گذشته و به صورت ویژه تمهیدات لازم برای حفظ نظم و امنیت برگزاری سپاهان و پرسپولیس در روز یکشنبه اندیشیده شده است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: مردم فهیم استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ ایران اسلامی همچون گذشته با حضور پرشور همراه با نظم و توأم با آرامش در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد و با رعایت ضوابط مشکلی در ورزشگاه وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم این‌که نیروی انتظامی پیش‌بینی‌های لازم را برای برقراری نظم و امنیت در بازی فردا انجام داده است اما به صورت جدی از دستگاه‌های مسؤول به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال اصفهان درخواست می‌شود به اندازه تعداد صندلی‌ها و بر اساس ضوابط استاندارد بلیت فروشی انجام شود که بلیط‌فروشی بیشتر موجب ازدحام نشود.

 کریمی تصریح کرد: بلیت فروشی به گونه‌ای نباید که افرادی با داشتن بلیط و به دلیل ازدحام جمعیت پشت در‌های بسته ورزشگاه بمانند، امیدواریم با رعایت این نکته جدی فردا با تمهیدات در نظر گرفته شده بازی به نحو احسن و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار خواهد شد اما بلیت فروشی استاندارد و بر اساس ظرفیت برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه نکته‌ای جدی است که مسؤولان ذی‌ربط باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا