Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@11:51:57 GMT

زور معروف و یارانش به ولاسکو نرسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۹۷۲۱

ساعت24- در نخستین دیدارهای هفته یازدهم لیگ والیبال ایتالیا تیم سیه‌نا در حضور سعید معروف با مغلوب مودنا شد و مونزا از سد کاستلانا قعر نشین گذشت.

هفته یازدهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A از ساعت ۲۰:۳۰ امروز(شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز سد که در پایان مودنا با شکست سیه‌نا به یک قدمی پروجا رسید و در نبردی بین ستاره‌های ایرانی‌ سری A مونزا با بازگشتی رویایی یازدهمین شکست متوالی کاستلانا را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته یازدهم سری A که بین دو تیم بالا و پایین جدول برگزار شد تیم قدرتمند مودنا که هدایتش بر عهده خولیو ولاسکو است و ستارگانی همچون ایوان زایتسف را در اختیار دارد میزبان یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا بود که هدایتش بر عهده خوآن سیچلو است و در پایان در حالی که شاگردان سیچلو دو بر یک از میزبان پیش بودند با نتیجه سه بر دو مغلوب مودنا شدند تا شاگردان ولاسکو با ۹ برد و ۲۶ امتیاز حایگاهشان در رده دوم را تثبیت کنند.

در این بازی که تقابل سعید معروف، ولاسکو و سیچلو که زمانی در تیم‌ملی ایران کنار هم بودند بر حساسیت‌های بازی افزوده بود ستاره‌های باتجربه مودنا توانستند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۹-۳۱، ۲۵-۲۲ و ۱۵-۸ به سود خود تمام کنند تا سیه‌نا با وجود درخشش سعید معروف با دو پیروزی و ۹ امتیاز همچنان در رده سیزدهم بایستد.

در دیگر دیدار همزمان و در نبرد بین لژیونرهای ایرانی سری A  تیم مونزا که امیر غفور را در اختیار دارد میزبان تیم قعر جدولی کاستلانا بود که از حضور مجتبی میرزاجانپور بهره می‌برد که در پایان این دیدار ماراتن گونه یاران میررزاجانپور در حالی کا با نتیجه دو بر صفر از میزبان پیش بودند و کم مانده بود اولین پیروزیشان را جشن بگیرند در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا با ۱۱ باخت و چهار امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

در سوی دیگر مونزا در شبی که غفور با کسب ۶ امتیاز کم فروغ ظاهر شد توانست ششمین بردش را کسب کند و با ۱۶ امتیاز موقتا به رده پنجم برسد.
در سوی مقابل میرزاجانپور هرچند ۱۷ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما درخشش او به تنهایی برای کسب نخستین برد کافی نبود.

همچنین در یک دیدار از هفته نهم لیگ والیبال یونان تیم آاک آتن که فرهاد سال افزون را در اختیار دارد توانست در ادامه روند رو به رشدش با پاسور ایرانی خود برابر اسنیکوس با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد.
در این بازی سال افزون ۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد و این در حالی بود کا او در هفته گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن هفته هشتم را کسب کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097436

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!