Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حلیمه عسگری امشب در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد اظهار داشت: از سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده، برای نخستین بار در استان یزد، والیبال بانوان استان یک نماینده با عنوان تیم ترمه دستجردی در لیگ دسته یک داشت.

وی با اشاره به اینکه شاهد اتفاقات خوبی در این تیم و ورزش بانوان استان یزد به ویژه در رشته والیبال بودیم، افزود: کانون ترمه دستجردی نیز در سطح استان راه اندازی شد که توسط این کانون استعدادیابی در رشته والیبال نیز انجام شد که نتیجه آن را در تنها تیم والیبال استان یزد در لیگ دسته اول شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با بیان اینکه سال گذشته، تیم کاملا بومی بسته شده بود، بیان کرد: امسال از بین ۱۴ بازیکن ثابت تیم، سه تا چهار بازیکن غیربومی هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ترمه دستجردی یزد یادآور شد: امسال برای نخستین بار مسابقات جام باشگاه‌های ایران به میزبانی یزد برگزار می‌شود و ۲۴ تیم با ۵۰۰ بازیکن از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه تمرین‌های تیم ما نیز آغاز شده است، افزود: یک ماه و نیم برای آمادگی تیم فرصت داریم و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان یزد باشیم.

عسگری ادامه داد: وجود اسپانسر خوب برای تیم والیبال بانوان یزد سبب شد تا امسال بتوانیم میزبان این رقابت‌ها باشیم و تیمی تقریبا بومی داشته باشیم.

کد خبر 4479738

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال ورزش بانوان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران