Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی، در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری- چلسی و منچسترسیتی در یک دیدار جذاب به مصاف هم رفتند که آبی پوشان لندنی در پایان، با پیروزی از زمین خارج شدند. مائوریتزیو ساری پس از این پیروزی روحیه بخش در کنفرانس خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش فوتبال لندن، مائوریتزیو ساری به سوالات زیر پاسخ داد:

درباره بازی

امشب برای اولین بار ادن را در این پست داشتیم و برای 20 یا 25 دقیقه اول در حرکات دفاعی خوب عمل نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن خوب دفاع کردیم و پس از گل اول، در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. در پایان لیاقت پیروزی را داشتیم و بابت آن خوشحالم. پیروزی مقابل منچسترسیتی آسان نیست. برای من نیز پیروزی مقابل گواردیولا آسان نیست اما نیاز داشتیم تا با این انگیزه و جسارت بازی کنیم. در غیر این صورت پیروزی برای تیم فایده ای ندارد.

هازارد بازی در پست جدید را دوست داشت؟

در ابتدا مشکلاتی با بازی در این پست داشت اما یک نیمه دوم خوب را داشت. شاید او لیاقت گلزنی در بازی امشب را داشت. این گزینه خوبی است و در آینده نیز در برخی بازی ها این گونه به میدان خواهیم رفت. 

در نیمه اول قصد داشتید بیش تر دفاعی بازی کنید؟

البته. در نیمه اول برای فشار آوردن به مدافعین آن ها مشکلاتی داشتیم و تصمیم گرفتیم بیش تر در نیمه خودی بازی کنیم. این یک انتخاب نبود. خیلی خوب می دانیم که در اختیار گرفتن مالکیت یک کار عادی برای ما است. در این باره به مشکل خوردیم و فکر کردیم شاید فضای بیش تری برایمان ایجاد شود. با این حال این چیزی نبود که آن را از قبل انتخاب کرده باشیم.

کانته و بازی در پست هافبک هجومی؟

فکر می کنم او امروز اتفاقی گلزنی کرد. چرا که بیش تر از همیشه به جورجینیو نزدیک بود. خوب دفاع کرد و در بعضی ضد حمله ها نیز حضور خوبی داشت. در صحنه گل نیز به محوطه جریمه نزدیک بود. فکر می کنم در جای مناسبی و در کنار جورجینیو بازی کرد. 

چلسی و تلاش برای قهرمانی

البته. اما همیشه گفته ام که جبران کردن این اختلاف در یک فصل کار غیر ممکنی است. در یک بازی بله اما برای رقابت در ده ماه، پوشش دادن این فاصله کار دشواری است. در حال حاضر آن ها بهترین تیم اروپا هستند. امروز پیروز شدیم اما در نیمه اول کمی خوش شانس بودیم که گلزنی نکردند و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. تیمی هستیم که مشکلاتی در زمینه انگیزه دارد. در این گونه بازی ها، داشتن انگیزه آسان است اما در طول فصل، شما باید با تیم های کوچک بازی کنید و به طور مثال ما در هفته آینده مقابل برایتون بازی داریم و باید تمام این ها را در آن بازی نیز داشته باشیم و شاید در یک بازی دیگر امتیاز از دست بدهیم.

غیبت موراتا

واضح است که هازارد را به عنوان یک مهاجم قرار دادیم و چیزهایی را تغییر دادیم. در گزینه بعدی نیز ژیرو قرار داشت. داشتن دو مهاجم بر روی نیمکت فایده ای ندارد و دوست داشتم هافبک های بیش تری داشته باشم. در بازی با وینگر ها به مشکل خوردیم و استفاده از لوفتوس چیک، در دستور کار ما قرار گرفت. 

نمایش خوب در پیروزی

از این که برابر گواردیولا پیروز شدم، خوشحالم ولی می دانم آن ها یک قدم از ما جلوتر هستند. باید این فاصله را کمتر کنیم و مطمئن نیستیم که امکان این موضوع فراهم باشد. باید تلاش کنیم. 

عملکرد داوید لوئیز

باید بگویم که خیلی خوشحالم. بازی هایی هستند که حرکاتمان باعث می شود در فاز دفاعی خوب عمل کنیم و بازی هایی نیز مانند بازی برابر تاتنهام وجود دارند. تمام تیم خوب بازی کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین