Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مسابقات که یادواره شهدای جنایت تروریستی اهواز در 31 شهریور می باشد 400 بوکسور از سراسر کشور و با حضور 40 داور باهم به رقابت می پردازند. 
رییس فدراسیون بوکس کشور در این مراسم گفت : بوکس ما امروز نیاز به حمایت همه جانبه دارد و امیدوارم به سوی فتح قله ‌های افتخار پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین سوری افزود : در این مسابقات میر علی ‌اکبری قهرمان ام ام ای جهان و علی مظاهری پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک لندن حضور دارد که عناوین مختلفی در رقابت های آسیایی کسب کرده است.
افشین حیدری ، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم گفت : خوزستان همیشه در برگزاری رویدادها و میزبانی ‌ها تجربیات خوبی دارد و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با یاد و خاطره شهدای 31 شهریور اهواز میزبان مسابقات بوکس کشور هستیم.
در این مراسم همچنین با اهدای لوح و جوایز از پدر شهید محمد عذاری زاده از شهدای جنایت تروریستی اهواز و امیر علی اکبری قهرمان مسابقات ام ام ای جهان تقدیر و حکم نائب رئیسی فدراسیون بوکس کشور که توسط وزیر ورزش و جوانان به امضا رسیده به سیامک صالحی ، سرپرست هیات بوکس خوزستان اهدا شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم‌ملی تا بیست و یکم آذرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان اهواز بوکس مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان