Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس‌رم مقابل کالیاری ۹ نفره با گل دقیقه ۹۵ برد را از دست داد و متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا از ساعت 20 و30 دقیقه کالیاری در خانه به مصاف آاس‌رم رفت.

رم در این دیدار در حالی که تا دقیقه 95 مقابل کالیاری 9 نفره پیش بود در نهایت با نتیجه تساوی  2 بر 2 متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای گرگ‌ها کریستانته 14 و کولاروف 41 و برای میزبان آرتور ایونیتا 85 . سائو 95 گلزنی کردند.

فاراگو 93 و داریو سرنا 95 از کالیاری با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

رم با این تساوی با 21 امتیازی شد و پایین تر از لاتزیو در مکان هفتم ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال آ اس رم کالیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به ۲۷۶۵ روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه ۲ بر ۰ شدند.

دیگر خبرها

  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)