Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد متوهم که گمان می‌برد همسر و برادرش با هم رابطه پنهانی دارند برادرش را به قتل رساند.

این جنایت اوایل سال 96 در پی نزاع خونین دو برادر اتفاق افتاد و مأموران پلیس پس از حضور در محل جنایت با جنازه مقتول روبه‌رو شدند که با یک ضربه چاقو کشته شده بود.

برادر ۴۵ ساله به نام سعید خودش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: من برادرم را کشتم چون گمان می‌کردم با همسرم ارتباط پنهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید در نخستین محاکمه که در شعبه هشتم برگزار شد در دفاع از خود گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم. اما مدتی بود که به رابطه همسرم با برادر کوچکم سوءظن داشتم. برادرم آریا رفتارهای عجیبی داشت و با زنان زیادی در ارتباط بود. او مرد شوخی بود. گاهی برای همسرم پیامک ارسال می‌کرد و بارها مقابل من با همسرم شوخی کرده بود. رابطه صمیمانه آنها با هم موجب شد تا به آنها شک کنم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسر و برادرم شکایت کردم و خواستم تا از فرزندانم آزمایش DNA گرفته شود. با آنکه جواب آزمایش منفی بود اما من همچنان به آنها مشکوک بودم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آن روز به خانه برادرم رفته بودم تا در این باره با هم صحبت کنیم اما او بداخلاقی کرد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقو یک ضربه به او زدم.

متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود خطاب به قضات دادگاه گفت:من وضع مالی خوبی داشتم و حتی سه خانواده فقیر را هم تحت پوشش مالی قرار داده بودم. اما این ماجرا باعث شده بود زندگی‌ام تباه شود و حالا با توجه به رضایت والدینمان از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم این متهم را به دوسال زندان محکوم کردند اما این حکم از سوی دادستان مورد پذیرش قرار نگرفت وبار دیگر متهم صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی زالی محاکمه شد.

در این جلسه متهم بار دیگر ضمن تشریح جنایتی که مرتکب شده بود گفت: من قصد کشتن برادرم را نداشتم فقط می‌خواستم با او حرف بزنم وبگویم که دیگر با هم رفت وآمد نداشته باشیم اما باهم درگیر شدیم ومن ناخواسته با چاقو او را کشتم و حالا بشدت پشیمانم .

در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

معصومه مرادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس عکس عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب مجانی شدن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد به یک شرط !

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایت پلیس زندان قاضی کشتن اخبار حوادث عکس مرد پنهانی قتل برادر همسرم عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان مرد دختر قتل وحشتناک حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد

فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.   به گزارش ایلنا، حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.   این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.   دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.   روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.   در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.   اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.   پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای