Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردی که متهم است طی یک سانحه رانندگی به دلیل خسارت 200 هزار تومانی تصادف، زنی را زیر چرخ های خودرو کشته است، صبح پنج شنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد، صحنه این جنایت هولناک را تشریح کرد.

ساعت 18:09 دوازدهم آذر تصادفی بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و پراید رخ داد که افسر راهنمایی و رانندگی پس از حضور در محل، راننده 21 ساله کامیون حامل بار موتورسیکلت را مقصر حادثه شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی رانندگان دو خودرو بر سر 200 هزار تومان خسارت به توافق رسیدند، صاحب بار کامیون قرار شد خسارت را به صورت کارت به کارت پرداخت کند. در این هنگام راننده پراید از همسرش خواست تا کنار همسر راننده کامیون داخل خودرو بنشیند و پس از آن که مبلغ خسارت به حساب وی واریز شد از خودرو پیاده شود اما دقایقی بعد و در حالی که کامیون به خیابان فداییان اسلام رسیده بود، جدال لفظی بین صاحب بار و راننده پراید به وجود آمد چرا که صاحب بار مدعی بود کلید تایید دستگاه عابر بانک را زده و پول به حساب راننده پراید واریز شده است ولی راننده پراید ادعا داشت که هیچ پولی به حسابش نیامده است. در این حال راننده پراید با همسرش تماس گرفت و ماجرا را به او اطلاع داد با وجود این راننده 21 ساله کامیون همچنان به حرکت خود ادامه می داد و به فریادهای زن جوان برای توقف، توجهی نمی‌کرد. در نهایت وقتی آن زن با پلیس 110 تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد راننده کامیون در خودرو را گشود و آن زن را پا یین انداخت. با وجود این زن 35 ساله که حق شوهرش را تضییع شده می دید مقابل کامیون قرار گرفت و ضمن جلوگیری از حرکت راننده، از اهالی محل کمک خواست. مردم با شنیدن فریادهای زن جوان، از راننده خواستند حرکت نکند ولی او از روی زن جوان عبور کرد و حدود 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشید. با فرار راننده خاطی از محل سانحه خونین، عملیات ویژه دستگیری وی با صدور دستوری از سوی قاضی کاظم میرزایی آغاز شد و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرگرد نجفی تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند تا این که متهم بامداد روز بعد در فریمان دستگیر شد و به مشهد انتقال یافت. این متهم که در ابتدا هر گونه تصادف با زن جوان را انکار می کرد، در بازجویی ها مدعی شد آن زن در میانه راه از خودرو پیاده شد و دیگر خبری از او ندارم!

بنابراین گزارش متهم 21 ساله این پرونده جنایی که سجاد نام دارد، صبح پنج شنبه گذشته وقتی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت اظهارات قبلی خود را در حضور قاضی میرزایی تکرار کرد اما ناگهان چشمان مقام قضایی به آهن‌آلات زیر خودرو خیره ماند. در این حال قاضی میرزایی با نشان دادن خون های زیادی که زیر میل گاردن کامیون خودنمایی می کرد از متهم خواست درباره آثار این خون‌ها توضیح دهد. متهم که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نمی دید به ناچار گفت: من آن زن را ندیدم. ولی خیلی ترسیده بودم به همین دلیل اصلا نفهمیدم که چه شد!در همین حال افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی نیز که در محل وقوع حادثه حضور یافته بود، مرگ زن جوان بر اثر سانحه ترافیکی را رد کرد و آن را موضوعی جنایی دانست. این درحالی بود که شاهدان عینی نیز از عمدی بودن ماجرای قتل زن جوان سخن گفتند. یکی از شاهدان حادثه به قاضی ویژه قتل عمد گفت: آن لحظه من حتی به شیشه کامیون کوبیدم و گفتم حرکت نکن اما راننده توجهی نکرد و با دنده یک از روی زن جوان عبور کرد به طوری که من هم ترسیدم و به آن طرف پرت شدم! در پی اظهارات و اعترافات متهم درباره استفاده از گواهی نامه جعلی نیز مشخص شد که وی عکس خود را روی گواهی نامه یکی از بستگانش چسبانده و با آن به رانندگی کامیون پرداخته است. بنابر گزارش خراسان، متهم این پرونده با صدور دستور بازداشت موقت از سوی قاضی میرزایی در حالی روانه زندان شد که تحقیقات درباره برخی زوایای پنهان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سیدخلیل سجادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس عکس عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب مجانی شدن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد به یک شرط !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه پلیس فرار قاضی جنایی تصادف قتل زندان اخبار حوادث خودرو عکس خون کامیون زن جوان عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان مرد دختر قتل وحشتناک حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست

تین نیوز

پرداخت مخارج و هزینه های سنگین بارگیری آهن آلات بدعتی است که با وجود آنکه بر عهده رانندگان کامیون نیست اما به آنها تحمیل و تبدیل به معضلی جدید برای آنان شده است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون فعال در حمل آهن آلات با بیان این مطلب در شبکه های اجتماعی تاکید کردند: رانندگان کامیون به اجبار باید برای حمل بارهای آهن آلات ( حمل از انبار و کارخانجات کوچک) بخشی کمتر یا بیشتر از کرایه خود را به عنوان هزینه واسطه گری و انبارداری پرداخت کنند.

آنان افزودند» این مخارح ابتدا توسط رانندگان کامیون پرداخت می شود و سپس در مقصد گیرنده  کالا، مبلغی را با محاسبه مجموع این هزینه ها به حساب راننده واریز می کند که شاید از نظر اداره مالیات کرایه راننده در نظر گرفته شود در صورتی که  حدود 40 درصد واریزی به حساب راننده مربوط به پورسانت و هزینه انبارداری، بارچینی، فرستنده کالا و شرکت حمل و نقل است.

به گفته آنان، برای مثال، بار ورق فلزی از اصفهان برای استان یزد حمل شده کرایه آن حمل حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است ولی راننده برای بارگیری و انبارداری 8 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کرده و در مقصد 15 میلیون و 100 هزار تومان به حساب راننده واریز شده که فقط 6 میلیون و 500 هزار تومان آن متعلق به راننده است.

همچنین کالای دیگری توسط تریلی از شهری به شهر دیگر حمل شده، هزینه انبارداری حدود 12 میلیون پول از راننده درخواست شده که راننده چنین پولی را برای پرداخت نداشته است، در صورتی که کرایه حمل این بار خیلی کمتر است.

رانندگان کامیون در ادامه با اشاره به موارد یاد شده، عنوان کردند: آیا این واریزی ها به کارت راننده از دید اداره دارایی و مالیات درآمد راننده محسوب و حساب بانکی راننده به عنوان حساب تجاری مورد ارزیابی قرار می گیرد؟

آنان تاکید کردند: مگر راننده دلال بین فرستنده و گیرنده کالا است که باید این هزینه های نامتعارف را به شرکت حمل و نقل یا فرستنده کالا پرداخت کند، در بارنامه درج شود و از گیرنده کالا در مقصد بگیرد؟

رانندگان کامیون خاطرنشان کردند: چرا مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، انجمن های مربوطه و اتحادیه کارخانجات تولیدی و سازمان اصناف برای این معضل و کلاف سردرگم فکری اساسی  نمی کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • این ماشین های بی در و پیکر کلی خاطر خواه دارند