Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اداره کل آموزش بنیاد در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشجویان شاهد و ایثارگر از ۱۵ آذر الی اول دی‌ماه خواهد بود. در این اطلاعیه آمده است: مشمولان تغییر (رشته/گرایش) و یا انتقال (همراه با تغییر رشته/گرایش) از تاریخ اعلام شده از طریق مراجعه به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی esargaran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ir بخش دانلودها (دسته آموزشی) و دریافت فرم شماره ۴ (تغییر رشته/گرایش) و یا فرم شماره ۵ (تغییر رشته/گرایش همراه با انتقال) نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک مورد نیاز به آدرس ایمیل info@esargaran.iau.ir اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اعلام نتایج انتقال یا میهمانی دانشجویان متقاضی که در زمان مقرر موفق به ثبت درخواست در سامانه منادا شده‌اند از طریق مراجعه به سامانه مذکور قابل پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر (رشته/گرایش) و یا انتقال (همراه با تغییر رشته/گرایش) متقاضیانی که برابر ضوابط و در زمان مقرر نسبت به ارسال درخواست اقدام نموده باشند از طرف اداره کل امور شاهد و ایثارگران اطلاع‌رسانی خواهد شد و به درخواست‌هایی که خارج از ضوابط بوده و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام شده ارسال شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

286 / 165 نقل و انتقالات دانشجویان ایثارگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نقل و انتقالات دانشجویان ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی