Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت میثم ابراهیمی روز چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ در نخستین کنسرت پاییزه خود در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفته و برای مخاطبان اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیمی در این اجرا قطعاتی از آلبوم‌های "تیک" و "تگرگ" را برای مخاطبانش در سالن میلاد می‌خواند. 


میثم ابراهیمی در تیتراژخوانی سریال‌ها نیز فعالیت دارد و "دردسرهای عظیم" از جمله کارهای او است.

امین قیاسی "پرکاشن و سازهای کوبه‌ای"، کیوان فرشید نیا "گیتارباس" ، علی پناهیان "درامز"، امین قیاسی "پرکاشن"، حامد حمیدی "نوازنده گیتار کلاسیک"، علی حقیقی "گیتار الکتریک"، پیمان محبت پور "کیبورد و ویلن" با میثم ابراهیمی همکاری می‌کنند. 


کنسرت میثم ابراهیمی روز چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میثم ابراهیمی دردسرهای عظیم2 دردسرهای عظیم اخبار موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)