Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@16:38:24 GMT

زلف گره زده پرویز و احمد شاملو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۵۳۱

زلف گره زده پرویز و احمد شاملو

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پرویز پرستویی در پست اینستاگرام خود دلنوشته های احمد شاملو را گذاشت.

من خویشاوند هر انسانی هستم که خنجری در آستین پنهان نمی کند. نه ابرو در هم می کشد، نه لبخندش ترفند تجاوز به حق نان و سایه بان دیگران است. نه ایرانی را به غیر ایرانی ترجیح می دهم، نه "انیرانی" را به "ایرانی".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کرد فارسم، یک فارس زبان ترک، یک آفریقایی اروپایی استرالیایی امریکایی آسیایی ام، یک سیاهپوست زردپوست سرخ پوست سفیدم که نه تنها با خودم و دیگران مشکلی ندارم بلکه بدون حضور دیگران وحشت مرگ را زیر پوستم احساس می کنم. من انسانی هستم میان انسان های دیگر بر سیاره ی مقدس زمین، که بدون حضور دیگران معنایی ندارم. "احمد شاملو"

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی شعر سینما بازیگر احمد شاملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی