Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار توییتی اعتراضات در فرانسه را نشانه «عدم کارایی» توافق پاریس در مورد تغییرات آب و هوایی دانست و نوشت: «توافق پاریس چندان برای پاریس خوب کار نمی کند! در سراسر فرانسه تظاهرات و شورش است. مردم نمی‌خواهند ارقام هنگفت بپردازند. ارقامی که بیشترش به کشورهای جهان سوم می رود (و به شکل نامعلومی خرج می شود) تا از محیط زیست محافظت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریاد می زنند "ما ترامپ را می خواهیم!" عاشق فرانسه هستم!»

دونالد ترامپ پیش از این نیز ضمن اشاره به عقب نشینی امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی اش در مقابل خواسته‌های تظاهرکنندگان تاکید کرده بود که توافق پاریس «شکست» خورده است.

رئیس جمهوری فرانسه پس از تظاهرات شنبه گذشته جلیقه زردها افزایش مالیات بر سوخت در سال ۲۰۱۹ را ابتدا تعلیق و سپس لغو کرد.

انتقاد رئیس جمهوری آمریکا از توافق پاریس در حالی مطرح می شود که نمایندگان نزدیک به ۲۰۰ کشور جهان در لهستان برای بررسی تغییرات آب و هوایی گردهم آمده‌اند.

اجلاس کاتوویتس در لهستان بیست و چهارمین اجلاس بین المللی در مورد تغییرات اقلیمی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوایی شورش عقب نشینی فرانسه مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود