Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:59:21 GMT

پیشنهاد ۸ میلیاردی برای ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۷۴۸

ساعت24 -باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را برای فروش ستاره خط حمله خود به صورت رسمی به باشگاه کره‌ای اعلام کرد.

باشگاه سوون سامسونگ کره‌جنوبی هفته گذشته در خواست رسمی خود را برای جذب علی علیپور ، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس، به این باشگاه فرستاد، اما مسئولان پرسپولیس با این پیشنهاد مخالفت کردند و این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه کره‌ای رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم پرسپولیس پایین بودن مبلغ پیشنهادی این باشگاه کره‌ای و همچنین نیاز به علی علیپور برای رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دلیل این مخالفت اعلام کردند.

این در حالی است که باشگاه سامسونگ کره جنوبی در صورت انتقال قطعی علیپور ۴۰۰ هزار دلار به این بازیکن و ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پول پرداخت می‌کرد و اگر دلار را بر مبنای زمان اعلام پیشنهاد یعنی هفته گذشته و ۱۰ تومان در نظر بگیریم (دلار دیروز جمعه در کانال۸هزار تومان قرار گرفت) این فروش برای پرسپولیس و علیپور ۸میلیارد تومان درآمد داشت و در صورتی که قرار به انتقال قرضی بود باشگاه پرسپولیس ۲۰۰ هزار دلار و علی علیپور ۴۰۰ هزار دلار یعنی ۶میلیارد تومان پول دریافت می‌کردند که نیمی از این مبلغ اصلی یعنی ۴ میلیارد هم به چشم پرسپولیسی‌ها نیامد و آنها قیمت ستاره خود را بیش از این می‌دانند.

منبع:فوتبال دات کام

منبع: ساعت24

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس