Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@11:04:24 GMT

زلزله 4.5 ریشتری در قصر شیرین

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۷۷۵

حوادث رکنا: زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر قصر شیرین را له لرزه انداخت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 6:54 دقیقه امروز – یکشنبه 18 آذرماه سال جاری- زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر قصرشیرین را به لرزاند.

این زلزله در طول جغرافیایی45.69 و عرض 34.36 و در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داد.

بنا به این گزارش، این زلزله هیچ خسارتی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس شک نداشتم که آریا با همسرم ارتباط پنهانی دارد / قتل برادر به دست مرد توهمی +عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس جزییات تازه از آدم ربایی خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس عکس عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مجانی شدن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد به یک شرط ! مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید ماجرای زندانی شدنم از زمانی شروع شد که پدرم با دختری هم سن من ازدواج کرد آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents زلزله اخبار حوادث زلزله زمین ساعت قصر شیرین عکس فیلم افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان مرد دختر قتل عروسی ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی مفید برای مشکلات معده

آفتاب‌‌نیوز :

از ریشه شیرین بیان در اکثر فارماکوپه‌ها به عنوان دارو یاد شده است. گلیسریزنیک اسید با توانایی مهار باکتری هلیکوپیلوری در درمان زخم معده، مشکلات مخاطی معده و کاهش اسید معده مؤثر است. شیرین بیان بر سیستم غدد درون ریز بدن نیز تأثیرگذار است و مصرف آن ممکن است مقدار تستوسترون خون را کاهش دهد. همچنین اثبات شده است که لیکوریک یا ریشه خشک شیرین بیان اثرات افزایش ترشح سرتونین و پروستاگلندین در معده را دارد و اثرات ضدتورم معده را از این طریق اعمال مینماید.

نتایج پژوهش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که فلاوونوئید‌های موجود در این گیاه باعث نابودی هلیکوباکتری پیلوری می‌شود. باید بدانید که این باکتری عامل زخم معده است. می‌توان از شیرین بیان برای درمان آفت‌ها و زخم‌های دهانی نیز بهره برد.

از این گیاه در ترکیب شربت‌های ضد سرفه استفاده می‌شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می‌کند؛ چون حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی