Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@02:51:56 GMT

جستجوهای پزشک عراقی به جشنواره عمار رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۸۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید عبدالله زاده کارگردان و مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از حضورش با مستند‌های «مجانین الحسین» و «چراغ خاموش» در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد. او گفت: نخستین مستندی که برای این جشنواره دارم «مجانین الحسین» که با محوریت یک پزشک عراقی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مستند 73 دقیقه‌ای در کشورهای عراق، اکراین و ایران تصویربرداری و بعد از سه سال آماده شده است که در جشنواره عمار رونمایی می‌شود.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: مستند دیگری که برای این جشنواره درنظر گرفتیم «چراغ خاموش» نام دارد که با موضوع نفوذ ساخته شده است. این اثر درباره یک سازمان دانشجویی است که با دور زدن قوانین کشور در حال فعالیت در داخل خاک ایران بود.مستند «چراغ خاموش» 72 دقیقه زمان دارد و به تهیه کنندگی سید هاشم موسوی ساخته شده است.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه 97 در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی