Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:14:33 GMT

رونمایی از تیزر تازه بمب؛ یک عاشقانه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۸۸۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بمب؛ یک عاشقانه در 3 روز 800 میلیونی شد.

حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

فیلم سینمایی Movie «بمب؛ یک عاشقانه» که از چهارشنبه گذشته اکران سراسری خود را آغاز کرده است، در حالی در سه روز نخست به فروش ۸۰۰ میلیون تومان رسیده که به گفته بسیاری این فصل زمان مناسبی برای اکران نیست و معمولا فیلم‌ها فروش بالایی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس شک نداشتم که آریا با همسرم ارتباط پنهانی دارد / قتل برادر به دست مرد توهمی +عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس جزییات تازه از آدم ربایی خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس عکس عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie فیلم اکران بمب میلیونی عاشقانه ویدیو ها عکس فیلم افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان مرد دختر قتل عروسی ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»