Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تاکيد وزير ارتباطات بر صرفه جويي 1440 ميليارد توماني هزينه قبوض کاغذي با دولت الکترونيک، اعلام افزايش توليد داستان در 40 سال انقلاب اسلامي از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، تائيد سلامتي مرزبانان ربوده شده و اعلام خبر بازگشت آنها به کشور در اسرع وقت از سوي نماينده مردم خاش در مجلس، توافق فرانسه و آلمان درباره سازوکار مالي ويژه با ايران، استقبال مقام عراقي از حضور شرکت هاي توليدي ايران در کربلا و تکذيب هرگونه حضور نيروهاي ايراني در يمن از سوي يکي از مقام هاي جنبش انصارالله مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* تهران- ايرنا- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بر تسريع در اجراي دولت الکترونيک در همه بخش ها تاکيد کرد و گفت: تحقق اين برنامه، به حذف هزينه يک هزار و 440 ميليارد توماني قبوض کاغذي منجر مي شود.
* تهران- ايرنا- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاکيد براينکه مسير توليد داستان در 40 سال انقلاب رو به افزايش بوده است، گفت: بر اساس آمار ارائه شده پس از انقلاب اسلامي حدود 21 هزار کتاب چاپ اول و 11 هزار داستان نويس با کتاب چاپ اول داشته‌ايم.
* زاهدان- ايرنا- نماينده مردم شهرستان هاي خاش و ميرجاوه و بخش هاي کورين و نصرت آباد سيستان و بلوچستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: به مردم ايران اين نويد را مي دهيم که مرزبانان ربوده شده در سلامت هستند و به زودي به خاک وطن باز مي گردند.
* کرمان- ايرنا- مديرکل مديريت بحران استانداري کرمان گفت: زمين لرزه 4 ريشتري بامداد( يکشنبه) هُجَدک از توابع شهرستان راور اين استان ، خسارتي نداشت.
* تهران- ايرنا- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در نشست مبارزه با فساد در ايران: نظامند يا موردي؟ گفت: مردم در مورد محاکمه و اعدام سلطان سکه قانع نشدند و اين محاکمه شفاف نبود از همين رو برخي مردم سوالاتي در مورد اين اعدام دارند.
* شهرکرد- ايرنا- مشاور معاون اول رئيس جمهوري و دبير ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي بدون ذکر نام مفسد اقتصادي گفت: بخش عمده اي از معوقات بانکي يکي از ابر بدهکاران پس گرفته شده است.
* کاشان- ايرنا- فرمانده قرارگاه سازندگي حضرت ابوالفضل(ع) در سوريه گفت: با نهايي شدن پيروزي جبهه مقاومت، منطقه پاکسازي و امنيت مستقر شده و با حمايت از ايرانيان علاقه مند سرمايه گذاري به دنبال تثبيت و بازسازي آن کشور هستيم.
* تهران- ايرنا- يازدهمين دوره جايزه ادبي جلال آل احمد، در تالار قلم کتابخانه ملي ايران با معرفي برگزيدگان به کار خود پايان داد.
* تهران- ايرنا- معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه مسکن مهر پرديس يکي از بزرگترين پروژه ها در کشور است ،گفت: پيمانکاران متخلف مسکن مهر شهرستان پرديس به مراجع قضايي معرفي مي شوند.
* تهران- ايرنا- رئيسان اتاق هاي بازرگاني ايران و روسيه تاکيد کردند که در شرايط تحريم، دولت ها از همکاري فعالان بخش خصوصي حمايت کنند.
اخبار خارجي
**********
* تهران- ايرنا- يک روزنامه آلماني گزارش داد که برلين و پاريس درباره سازوکار مالي ويژه براي ايران به توافق رسيدند و به زودي با راه اندازي اين نهاد، 9 کشور اروپايي به آن مي پيوندند.
* کربلا- ايرنا- نصيف جاسم الخطابي رئيس شوراي استان کربلا گفت که مقامات اين استان از حضور شرکت هاي توليد کننده ايراني در کربلا استقبال و حمايت مي کنند.
* تهران- ايرنا- يکي از مقام هاي جنبش انصارالله يمن و عضو هيات اعزامي اين کشور به مذاکرات صلح سوئد هرگونه حضور نيروهاي ايراني در يمن را تکذيب کرد و آن را شايعه دانست.
* کوالالامپور- ايرنا- همزمان با اعلام کاهش سهميه توليد نفت از سوي کشورهاي توليد و عرضه کننده نفت اوپک، شرکت ملي نفت و گاز مالزي نيز اعلام کرد که اين کشور در همراهي با اين سازمان ميزان توليدات روزانه نفت خود را از 20 هزار به 15 هزار بشکه کاهش مي دهد.
* پکن- ايرنا- به دنبال دستگيري و دادگاهي خانم منگ وانژو مديرمالي و دختر بنيانگذار شرکت هوآوي در کانادا به اتهام آنچه «نقض تحريم هاي آمريکا عليه ايران مي خوانند»، آمريکا خواهان استرداد او به واشنگتن شد.
* تهران- ايرنا- رئيس هيات اعزامي جنبش انصارالله يمن به مذاکرات سوئد با بيان اينکه ما براي صلح به سوئد آمده ايم نه براي تسليم شدن، خواستار توقف حملات به بندر الحديده واقع در غرب يمن و بازگشت متجاوزان با پايگاه هايشان شد.
* نيويورک- ايرنا- سناتور محافظه کار حامي رژيم صهيونيستي کانادا يک قطعنامه ضد ايراني ارائه داده که قرار است روز دوشنبه درباره آن راي گيري شود. اين قطعنامه پيشنهادي، ايران را به حمايت از تروريسم متهم کرده است.
* تهران- ايرنا- نخست وزير رژيم صهيونيستي در صدد برقراري روابط علني و رسمي با عربستان پيش از برگزاري انتخابات پارلماني در فلسطين اشغالي است.
* تهران- ايرنا- خبرگزاري آناتولي به نقل از يک مسئول قطري اعلام کرد که شيخ «تميم بن حمد» امير قطر در سي و نهمين اجلاس سران کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس که امروز (يکشنبه) در رياض پايتخت عربستان برگزار مي شود، شرکت نخواهد کرد.
* نجف اشرف- ايرنا- سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد گفت که ارزش صادرات غير نفتي ايران به عراق تا پايان سال به 8.5 تا 9 ميليارد دلار خواهد رسيد.
* مسکو- ايرنا- سفير جمهوري اسلامي ايران به مناسبت روز 16 آذر در جمع دانشجويان ايراني شاغل در مسکو حاضر شد و اعلام کرد که روابط تهران و مسکو در تمامي حوزه ها رشد کرده است و دو طرف به اين روند ادامه خواهند داد.
* تهران- ايرنا- وزير کشور فرانسه شمار زخمي هاي تظاهرات روز شنبه اين کشو را 135 تن از جمله 17 نيروي امنيتي اعلام کرد.
* مسکو- ايرنا- رئيس جمهوري روسيه در گفت وگوي تلفني با نخست وزير رژيم صهيونيستي بر ضرورت رعايت قطعنامه 1701 شوراي امنيت درباره لبنان تاکيد کرد.
* تهران- ايرنا- رئيس جمهوري آمريکا اعلام کرد که رئيس کارکنان کاخ سفيد که دومين نفر در اين سمت در دولت کنوني اين کشور است، تا پايان سال جاري ميلادي برکنار مي شود.
* تهران- ايرنا- پنج غير نظامي در حمله هوايي عربستان به شهر الحديده واقع در غرب يمن کشته و شماري نيز زخمي شدند.
* تهران- ايرنا- يکي از اعضاي هيات صنعا (جنبش انصارالله) شرکت کننده در مذاکرات صلح سوئد با بيان اينکه هيات رياض (دولت مستعفي يمن) توان تصميم گيري را ندارد، تاکيد کرد که براي دستيابي به توافق بايد عربستان و امارات را بر سر ميز مذاکره کشاند.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید؛ هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان، ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان، بارش شدت دارد.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229376 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا