Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه سوون سامسونگ کره‌جنوبی مخالفت کرده و به صورت کتبی به باشگاه کره‌ای پاسخ منفی دادند. آفتاب‌‌نیوز : باشگاه سوون سامسونگ کره‌جنوبی درخواست رسمی خود برای جذب علی علیپور ، مهاجم تیم پرسپولیس را به این باشگاه فرستاده بود. با این وجود مسئولان باشگاه پرسپولیس با این پیشنهاد مخالفت کرده و به صورت کتبی به باشگاه کره‌ای پاسخ منفی دادند، اما چرا پرسپولیس حاضرنشد مهاجم اول خودش را به کره‌ای‌ها بدهد؟
دلیل اول کمبود مهاجم ششدانگ و گلزن در فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو خوب می‌داند در لیگ کشورمان بازیکنی در اندازه‌های علی علیپور آن هم در نقل و انتقالات نیم‌فصل نمی‌تواند پیدا کند.
مضاف بر اینکه مهاجم گلزن و چهارچوب شناس خارجی هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیدا نمی‌شود و اگر هم پیدا شود قیمت سرسام‌آوری دارد.
با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و دلار در ایران بدیهی است باشگاه پرسپولیس توانایی خرید مهاجم با کیفیت خارجی ندارد. همان‌طورکه می‌دانید مهاجمان ممتاز خارجی یا مثلاً در حد تیام که در استقلال توپ می‌زد رقمی معادل یک میلیون دلار قیمت دارند، پولی که به طور قطع و یقین از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است.
ازطرف دیگر مبلغی که باشگاه کره‌ای برای خرید قطعی علی علیپور پرداخت می‌کرد هم چندان رقم چشمگیری نبود. سوون سامسونگ کره‌جنوبی در صورت انتقال قطعی علیپور ۴۰۰ هزار دلار به این مهاجم و ۴۰۰ هزار دلار هم برای صدور رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد.
در همین ارتباط شنیدیم اگرتیم کره‌ای حاضر بود سر کیسه را شل‌تر کرده و یک میلیون دلار بابت علی علیپور پرداخت می‌کرد شاید باشگاه پرسپولیس هم راضی می‌شد مهاجم اول خودش را به فروش برساند.
ناگفته نماند علی علیپور مهاجم قائمشهری پرسپولیس تا یک فصل و نیم دیگر و تا پایان لیگ نوزدهم با باشگاه کنونی اش قرارداد دارد.
منبع: خبرورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید

طاها سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات کردستان هزار و ۱۰۲ تن معادل با ۵۱۸ میلیون دلار بود و میزان صادرات صورت گرفته از طریق سایر گمرکات نیز ۴۹۱ هزار تن معادل ۳۱۳ میلیون دلار بوده است.

وی به میزان واردات ثبت سفارش شده از طریق گمرکات کردستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ میزان واردات ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن معادل با ۳۶۳ میلیون دلار بوده است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: همچنین حجم ترانزیت صورت گرفته در سال گذشته از طریق گمرکات کردستان ۲ هزار و ۵۹۶ تن بوده که ۳ هزار و ۷۸۴ میلیون دلار ارزش داشته است.

سمیعی جمع کل مبادلات تجارت خارجی در سال ۱۴۰۲ را ۴ هزار و ۲۲۳ تن عنوان کرد و ادامه داد: ارزش دلاری این میزان مبادله ۴ هزار و ۹۷۸ میلیون دلار بوده است.

وی هدف صادراتی تعیین شده برای سال گذشته را ۴۸۸ میلیون دلار عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد ۱۲ ماهه این حوزه در سال گذشته نشان از تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی دارد.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مهمترین اقلام صادراتی از طریق گمرکات کردستان تخم خوراکی ماکیان، گوجه فرنگی زراعی، محصولات آهنی اسفنجی، تراکتور کشاورزی و سیب تازه بوده است.

سمیعی گفت: طلای خام، آلیاژ آلومینیوم کار نشده، دستگاه تهویه مطبوع ۲ تکه، قراضه و ضایعات انباره‌های سرب و قراضه و ضایعات آلومینیوم نیز از مهمترین اقلام وارداتی بوده است.

وی با بیان اینکه عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه و هند کشورهای عمده هدف صادراتی ایران بوده‌اند، اظهار کرد: عراق، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و آلمان نیز کشورهای عمده مبدا وارداتی کشور بوده‌اند.

کد خبر 6087073

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن