Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:50:54 GMT

تیم کردبال مهاباد مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۱۱۵۰

تیم کردبال مهاباد مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز شنبه در سالن ورزشی 2 هزار نفری مهاباد برگزار شد، تیم والیبال سپاهان اصفهان توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
سپاهان اصفهان در این دیدار ست های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 19 به نفع خود به پایان رساند و تنها ست اول را با نتیجه 25 بر 19 به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این دیدار را مسعود قاری و بهنام نوزادیان به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند و مجید ساداتی نیز به عنوان ناظر در این بازی حضور داشت.
تیم کردبال مهاباد در پایان هفته سوم لیگ دسته لیگ والیبال کشور با یک برد و 2 باخت و مجموع 2 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار می شود.
تیم کردبال در گروه سوم این رقابت با تیم های واگن سازی پارس اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کرمانشاه و شهرداری قزوین هم گروه است.
9903/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اصفهان بازی جدول رقابت های لیگ شهرداری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین