Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:31:10 GMT

جابر صادق‌زاده امروز در فینال به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۱۱۵۸

جابر صادق‌زاده امروز در فینال به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه از صبح دیروز در ولادی قفقاز روسیه آغاز شد که شب گذشته در پایان دیدارهای مقدماتی جابر صادق زاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت.

بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه با نتیجه ۹ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل لومتادزه از گرجستان، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست ماگومد سایدووی از گرجستان را با نتیجه ۹ بر ۶ مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل رازامبک جمال اف از روسیه با نتیجه ۱۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، یوسفی حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین الیاسی در دور نخست مقابل نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر روس در دورهای بعد، الیاسی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب داوید خوتسیشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه، حسن تبار از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل تاجیتین آکایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن حریفش در دور بعد وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به حاضر نشدن اصلان بک آلبوروف از آذربایجان پیروز شد وی در دور سوم مقابل شریف شریف اف با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه زانو با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به کشتی ادامه نداد و در ادامه نیز با توجه به مغلوب شدن شریف اف مقابل آنزور اوریشف از روسیه، رضایی قلعه حذف شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس با نتیجه ۸ بر ۳ به پیروزی دست یافت وی در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر صفر پاول کریوتسوف از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵ بر ۴ از سد ماگومدقاضی ماگومداف از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی فردا در دیدار فینال به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از گرجستان می رود.

اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: هورش دوندوک (روسیه) – عباس گادجی ماگمدوف (روسیه)
۶۱ کیلوگرم: رمضان فرض علی اف (روسیه)- بکا لومتادزه (گرجستان)
۶۵ کیلوگرم: مسلم سایدوله یف (روسیه) – کوربان شیرایف (روسیه)
۷۰ کیلوگرم: داوید بایف (روسیه) – ماگومد قربان علی اف (روسیه)
۷۴ کیلوگرم: تیمور بیژوف (روسیه) – آوتاندیل کنچادزه (گرجستان)
۷۹ کیلوگرم: آتسماز ساناکویف (روسیه) – حاجی نبی اف (روسیه)
۸۶ کیلوگرم: ولادیسلاو والیف (روسیه) – ماگومد شریف بیاکایف (روسیه)
۹۲ کیلوگرم: آنزور اوریشف (روسیه) – ماگومد کوربانوف (روسیه)
۹۷ کیلوگرم: ولادیسلاو بایتسایف (روسیه) – شامیل موسایف (روسیه)
۱۲۵ کیلوگرم: جابر صادق زاده (ایران) – گنو پتریاشویلی (گرجستان)

دیدار های رده بندی و فینال امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

کد خبر 4479784

منبع: مهر

کلیدواژه: تورنمنت بين المللي جابر صادق زاده روسیه کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه‌مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می‌توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه‌ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید نموده و راه‌های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی‌های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشور‌های منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه‌های ارتباطی و هزینه‌های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه‌مند به حوزه صادرات می‌باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه‌های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود.ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمد‌های ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸