Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما، درباره شروع فیلمبرداری «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در تهران به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلمبرداری بخش تهران این اثر دوشنبه آغاز شد و تا جمعه ادامه دارد.

وی افزود: مراحل فنی آن به صورت همزمان پیش می‌رود و تدوین را شاهین یارمحمدی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی هم توسط آهنگسازان ترک ساخته شده و در این راستا سه ترانه ترکیه‌ای برای این فیلم ساختند.

وی ادامه داد: فرم حضور این فیلم را در جشنواره فیلم فجر پر کردیم و برای بخش صداگذاری در حال رایزنی هستیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان تولید مشترک ایران و ترکیه است که نویسندگی آن را یک گروه ایرانی و ترکیه‌ای انجام داده و سرمایه گذاران آن بابک بهروش و سارا احمدی هستند.

بازیگران اصلی این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم و علی بوراک جیلان هستند.

گفتنی است؛ قصه فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است