Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و طبق گزارش نشریه سان، مسوولان اولدترافورد به این نتیجه رسیده‌اند که تنها گزینه‌ شایسته‌ای که آنها امکان استخدامش را بعد از کنار رفتن مورینیو خواهند داشت، پوچتینو است اما وجود یک بند در قراردادشان با آقای خاص، محقق کردن این سناریو را بسیار سخت جلوه می‌دهد. البته بند دیگری هم در این قرارداد هست که این هزینه را کاهش می‌دهد و آن ناکامی منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو اما سرمربی پرطرفداری است که گفته می‌شود رئال مادرید هم شدیداً خواهان جذب این مرد 46 ساله است. با این حال احتمال اینکه تاتنهام پیشنهاد منچستریونایتد را بپذیرد بیشتر است چرا که این پیشنهاد قرار است پرزرق‌و‌برق‌تر از پیشنهاد رئالی‌ها باشد و دو تیم سابقه داد و ستد خوبی هم دارند. در همین حال شنیده می‌شود که پوچتینو دوست دارد تاتنهام را در ورزشگاه جدید این تیم هم هدایت کند. او تابستان سال گذشته قرارداد جدیدی با سفیدپوشان لندن بست و حقوقش به 8 میلیون پوند در سال افزایش یافت. سال 2016 هم یونایتد به پوچتینو پیشنهاد داد اما او آن را رد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق رئال مادرید فصل آینده لندن لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید

مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند.

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ