Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت ۳ نفر از نیروهای حزب الله لبنان در شمال اراضی اشغالی تیراندازی کردند.

وی مدعی شد که نیروهای حزب الله قصد نزدیک شدن به منطقه‌ای را داشتند که ارتش در حال جستجو برای یافتن تونل‌های وابسته به آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام تجاوزکارانه و جنگ طلبانه ارتش رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که نظامیان صهیونیست عملیات خود را به بهانه تخریب تونل هایی که ادعا می کنند وابسته به حزب الله است آغاز کرده اند.

کد خبر 4479773

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، که نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه تجمع نظامیان صهیونیست را در نقاط مرزی هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شهرک شومیرا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از تلفات صهیونیست‌ها در این عملیات منتشر نشده است.

کد خبر 6084104 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت