Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات استان گفت: پروژه‌های بدون پول زیادی در لرستان داریم. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم خرم‌آباد، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان  که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: گزارشاتی که مدیران از کمیته‌های استانی می‌دهند بسیار خوب است و فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند اما باید برای اجرایی شدن مصوبات پیگیری و رصد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کارگروه‌ها، کارگروه‌های تعریف شده شورای برنامه‌ریزی است افزود:کارگروه‌های زیادی وجود دارد ولی متاسفانه طوری تعریف شده که برخی وزارت خانه‌ها و هر دستگاهی دستور العملی صادر می‌کند در حالی که باید جمع بندی انجام شود.

جزئیات پروژه ملی انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران؛ چگونه آب دریای خزر شمالی‌ها را از تشنگی نجات می‌دهد؟23 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قم به بهره‌برداری می‌رسد‌294 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌ در محلات ناکارآمد شهری استان بوشهر تخصیص یافت

استاندار لرستان عنوان کرد: اجازه ندهیم هر وزارت خانه یا دستگاهی که مشکل دارد یک کمیته برای استان تشکیل دهد که این از مشکلات نظام اداری ماست. اگر مدیری در یک کمیته‌ای نمی‌تواند شرکت کند و حضور در آن جلسه را نزدیک به کار خود نمی‌داند یک معاون ثابت برای این کار معرفی کرده تا در جلسات حضور داشته باشد و مسائل مطرح شده در جلسه را به وی منتقل کند.

وی بیان کرد: در لرستان مشکل وجود دارد و ما پروژه‌های بدون پول زیادی داریم و گاهی ضوابط و مقررات را بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند البته استان لرستان جز استان‌های است که سال گذشته در بحث اوراق بهتر از استان‌های دیگر عمل کرد.

خادمی گفت: امسال نسبت به سال گذشته تلاش شد که بخش عمده‌ای از خواسته‌های استان در بودجه 98دیده شود؛ اغلب طرح‌ها دارای ردیف و بدون مشکل هستند که چند طرح جدید نیز به طرح‌های قبل اضافه شده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه محدودیت زیاد بود و اجازه شروع طرح جدید را نمی‌دادند ولی با تلاشی که انجام گرفت چند طرح جدید برای بودجه 98 اضافه شد. تلاش برخی مدیران از جمله مدیر آب منطقه‌ای و مسکن و شهرسازی لرستان قابل تقدیر است البته تلاش برخی مدیران را نیز ندیده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی استان توضیح داد: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰/۲۵ است.

به گفته وی آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

به گفته وی قرار داد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به زودی نهایی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903356

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی