Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام لطف الله عبدالهی عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر اظهار داشت: این شهرستان بدلیل وجود تنوع قومی، مذهبی و زبانی، در جایگاه ویژه ای قرار دارد که باید خدمت به مردم نیز در این مناطق بصورت ویژه ارائه شود.
وی افزود: بسیاری از تحلیل گران خارجی بر این باور بودند که این انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، ولی امروز سکوت اختیار کرده اند و بر همین اساس رسانه های داخلی رسالت سنگینی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر در ادامه با اشاره به درپیش بودن حماسه 9 دی گفت: دشمنان و دنیای غرب برای ساقط کردن انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نبوده و همواره در صدد سنگ اندازی در مسیر حرکت ما هستند و ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 با خروش انقلابی خود، تمامی فتنه ها را بی اثر ساختند.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید بررسی کنیم تا چه میزان این دستور معظم له در این شهرستان تحقق یافته است.
همچنین در ادامه این نشست، سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی فرهنگی هدفمند، امری بسیار ضروری است که برای رفع دغدغه های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دنبال شود.
محمدمهدی مظفری تصریح کرد: با هرگونه کوتاهی و قصور مدیران حوزه فرهنگی در راستای مأموریت های محوله در این شهرستان، به شدت برخورد خواهد شد.
وی همچنین ضمن اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: دشمنان در صدد نفوذ در صفوف ملت ایران بودند که بیداری و بصیرت ملت انقلابی ایران، مانع دست یابی دشمن به اهداف شوم و پلید آنان شد.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر در بخش دیگری از سخنانش خواستار استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان شد و گفت: وجود چندین بقعه متبرکه در این منطقه و از طرفی با توجه به شرایط کنونی جامعه، نیاز است که هرچه سریعتر نسبت به استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان اقدام شود.
وی همچنین در خصوص توجه به خانواده های معظم شهدا گفت: ما تاکنون در حق خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کوتاهی کرده ایم و باید در این راستا اقدامات موثری انجام شود که هر اداره در این شهرستان متولی امور چند خانواده شهید باشد.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد به منزله دفاع مقدس و حضور در سنگری است که اهمیت آن اگر بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی نباشد، کمتر از آن هم نیست.
مظفری با اشاره به شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان افتخار به گذشته، امید به آینده گفت: بر خلاف تمام القائات باطل دشمن، آنقدر اسناد و ادله برای دستاوردهای این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف وجود دارد که می توان همواره با افتخار از آنها یاد کرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره اوقاف و امور استان گیلان انقلاب اسلامی جامعه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد شهباز گهروئی در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان و معرفی چهره و هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان که امروز هشتم اردیبهشت ماه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره هنر مورد قبول قرآن اظهار داشت: درود می فرستم بر روان پاک مُجاهدان و شهدای راه حقیقت، از آدم علیه السلام تا به امروز؛ آنانی که هنرمندانِ واقعی عالم هستند همان گونه که آن پیر روشن ضمیر انقلاب اسلامی فرمود: "تنها هنری مورد قبول قرآن است که کوبنده ی اسلامِ رفاه و تجمل، اسلامِ التقاط، اسلامِ سازش و فرومایگی، اسلامِ مُرفهینِ بی درد و در یک کلام، اسلام آمریکایی باشد."

وی افزود:  امام خمینی رحمت الله علیه، درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند." 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهبازگهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، اظهار کرد: روایت تولیدات و رویدادهای شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امام انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

به گفته‌ی شهبازگهروئی مزیت خوزستان در امر هنر انقلاب، وجود و بروز هنرمندان، هسته ها و حلقه های مردمی انقلابی هنر، ادبیات و رسانه است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان همچنین گفت: اگر وظیفه ای بر عهده مسئولین نهادهای دولتی است، بی شک تسهیل گری، بستر سازی و زمینه سازی رشد و کنشگری این سلول های بنیادین فرهنگ و هنر است؛ دغدغه مندانی که نظام مسائل انقلاب اسلامی را فهم کردند و برای حل و کاهش این مسائل با همه وجود وارد میدان شده اند و عتاب های دوست و دشمن باعث عقب نشینی آنها از این آرمان بزرگ نشده است.

وی افزود: این هسته‌ها مخاطب هدفشان را انتخاب کرده اند و با قالب ها مختلف هنری، ادبی و رسانه ای سعی در تعمیق و گسترش حقیقت در آحاد جامعه بشری دارند، باشد که بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مجاهدان جنگ نرم، ترکیبی و هیبریدی بینظیر این روزها باشیم.

شهبازگهروئی همچنین با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره درخشان، کار دشواری است قطعا عزیزانی که ‌به این عنوان برتر دست می‌یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان درباره وضع موجود هنر استان خوزستان گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت مؤثر است.

وی افزود: قدردان همه ارکان و اجزاء این نهضت هستیم به امید آنروز که راویان آزادی قدس شریف این پاره تن اسلام عزیز باشیم. 

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد