Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي بارسلونا از مسي نيز ستايش کرده است.
به گزارش آريا، تيم فوتبال بارسلونا در ديداري حساس موفق شد با حساب 4 بر 0 از سد تيم فوتبال اسپانيول بگذرد. ارنستو والورده، سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در مورد اين ديدار و درخشش ليونل مسي صحبت کرده است.
به نقل از مارکا، سرمربي آبي و اناري ها گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازي خوبي بود. ما از قدرت تيم اسپانيول خبر داشتيم. خصوصا اينکه بازي در خانه آن ها بود. ما آرام آرام نبض بازي را در اختيار گرفتيم و به گل رسيديم. فکر مي کنم نتيجه 3 بر 0 در بازي نشان از شرايط بازي بوده باشد. بعد از سه گل آن ها روبه پرس آوردند و ما کمي از روند خودمان فاصله گرفتيم اما بازي خوبي بود. در نيمه اول، بازي خوبي ارائه داديم. در نيمه دوم آن ها تلاش بيشتري کردند. اين دومين بازي است که ما موفق به انجام کلين شيت مي شويم.  
فکر نمي کنم نيمه اول اين بازي بهترين عملکرد ما در امسال بوده باشد. در مقابل رئال مادريد هم خوب بوديم. دربي هميشه خاص است و ما مي دانستيم امروز مقابل حريف
سر سختي به ميدان مي رويم. ما بايد در يک بازي خارج از خانه به پيروزي مي رسيديم.
مي دانيم شکست دادن حريفان کار سختي است و هنوز براي صحبت کردن در مورد قهرماني ليگ زود است و ما بايد رفته رفته بهتر شويم.
وي در مورد مسي هم گفت:
او خارق العاده است. دو خطا و دو گل. اين چيزي بود که او به ما داد. او در هر بازي منحصر به فرد است. داشتن او يک خوش شانسي بي پايان براي ما است. ما در عصري تکرار نشدني قرارداريم که مي توانيم شاهد بازي او باشيم.  
وي در مورد عثمان دمبله نيز صحبت کرد:
ما انتظارات زيادي از او داريم. فصل طولاني اي در پيش است و ما به همه بازيکنانمان نياز داريم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والورده مسي بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال که از نزدیک شاهد تماشای بازی آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از چند وقت دوری دوباره استادیوم آزادی را دیدم و خیلی خوشحال هستم. با این سکوهای پایین کمردرد گرفتیم و تمام ستون فقراتمان درد گرفت. به هواداران هم تبریک می‌گویم. ما ۶ بازی تا قهرمانی داریم که فینال هستند و خود آقای نکونام هم گفتند. امیدوار هستم بین باشگاه و بچه‌ها اتحاد باشد و این چند بازی هم بگذرد. دوز از دسترس نیست و می‌توانیم قهرمان باشیم تا با هواداران اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

به نقل از ورزش سه وی افزود: قشنگی فوتبال ایران به کورس قهرمانی است که حالا پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوار هستم اتفاقات خوبی بیفتد و مطمئن هستم اگر کمیته داوران و اشخاصی که باشگاه را اذیت می‌کنند، کمک کنند، اتفاقات قشنگ‌تری هم می‌افتد. آنها فشار می‌گذارند و خودتان دیدید که دست پیش می‌گیرند تا پس نیفتند.

صادقی خاطرنشان کرد: من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم که بگویم این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و خسته هم نمی‌شوند. وزیر جدید آمده و از این حرف‌ها نزنند. زشت است که باشگاه به این بزرگی با این هواداران خوب و با انسجام، مدیرش بگوید نمی‌خواهند ما قهرمان شویم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به صحبت استقلالی‌ها در بازی های قبلی هم توضیح داد: اگر Var نیاورند، شاید اتفاقات خوبی برای آنها بیفتد. من دیروز چیزی شنیدم که افتخار کردم حسین حسینی دروازه‌بان استقلال گران ترین بغل جهان را رقم زد و ۳۰۰ میلیون مفت چنگش! او آرزوی یک هوادار را برآورده کرد و آدم های بزرگ دل بزرگ می‌خواهند و حسینی نشان داد دلش برای هوادار می‌تپد. در دنیا گران‌ترین بود و لطف کردند که تعلیق کردند. امیدوار هستم هواداران استقلال در همه شهرها تیم را رها نکنند.

او درباره حضور به عنوان مربی امیدهای استقلال گفت: چند سالی است که صحبت می‌شود ولی اتفاق نمی‌افتد. اگر بتوانم کمک کنم، دریغ نمی‌کنم و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار می‌دهم. با جواد عزیز هم که بعد از چند وقت دیدار کردم و هم با آقا مهدی هاشمی نسب صحبت کردم.

وی افزود: جواد خیلی تحت فشار است و امیدوار هستم شرایط در قبال نکونام و خطیر، طوری باشد که یک اتحاد شکل بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897179

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد