Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کار گروه ویژه مقابله با جرائم ربا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با رباخوران در دستور کار دادستانی قرار گرفته است و عرصه را بر حرام خواران تنگ خواهیم ساخت. دادخدا سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: با تشکیل بانک اطلاعاتی از رباخواران و تعیین قاضی ویژه امر مبارزه با این جرم هدف گذاری و مدیریت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: با اقدامات قضائی و مقابله‌ای اجازه نخواهیم داد قباحت این فعل قبیح تنزل پیدا و به امری عادی در جامعه تبدیل گردد.

دادستان کرمان افزود: با توجه به جرم انگاری این فعل در قوانین جمهوری اسلامی ایران این دادستانی از باب مقابله با جرم و وظیفه مدعی العمومی و از جهت حفظ مصالح و منافع جامعه مقابله با این پدیده مجرمانه را در دستور کار قرار داده و با تشکیل کارگروه تخصصی ویژه با ربا خواران با قاطعیت برخورد و این عرصه را برای حرام خواران تنگ خواهد ساخت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کرمان مدعی العموم ربا قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه