Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ارزانی به منظور حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون های مساجد با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» به منظور حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون های مساجد استان با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد که متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن تشکر و قدردانی و حضور فعال و چشمگیر جنابعالی، بدینوسیله از زحمات بی دریغ و جدیت در حمایت از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد سپاسگذاری می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک با اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید و همچنین تلاش های جنابعالی و سایر همکاران شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کانون های مساجد استان و کشور فراهم خواهیم بود.

سلامتی و توفیق روزافزون شما را در سنگر خدمت رسانی به ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد علی لاریجانی مشهد بیرجند سازمان حج و زیارت خراسان جنوبي تکریم و معارفه شبستان یزد دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است

محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

به‌ گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهاد‌های بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی افزود: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد