Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: 10 هزار و 19 پرونده طی سال جاری در شعب مختلف این نهاد قضایی در استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 10 هزار و 190 فقره پرونده به شعبه های تعزیراتی آذربایجان غربی وارد و تنها 171 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق در شعبه های این نهاد 9 روز است که زمانی مناسب و استاندارد به شمار می رود.
وی بیان کرد: شعبه های مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق را در راستای حمایت از تولید و کالای داخل کاهش داده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین تعداد پرونده های رسیدگی شده با حدود 6 هزار و 900 فقره و سهم 68 درصدی در بخش کالا و خدمات و کمترین مربوط به بخش بهداشت و درمان است.
اقوامی گفت: برای محکومان این پرونده ها 561 میلیارد ریال جریمه صادر شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالاست و سالانه هزاران پرونده در خصوص قاچاق در این استان رسیدگی می شود.
به طور متوسط هر هفته 80 پرونده قاچاق در آذربایجان غربی رسیدگی می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي تعزيرات آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم